Οι λέξεις που δεν πρέπει να χρησιμοποιήσεις ποτέ για τον εαυτό σου στα social media

Ημερομηνία:

social media : Εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι, ιδιαίτερα οι λιγότερο τολμηροί, χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όχι μόνο για να ψυχαγωγηθούν ή να ενημερωθούν. Αλλά και για να αναπτύξουν σχέσεις με άτομα που προηγουμένως δεν γνώριζαν.

Υπάρχουν μάλιστα κι εφαρμογές που εξυπηρετούν αποκλειστικά αυτόν τον τελευταίο σκοπό.
Εκεί κάθε χρήστης καλείται να καλύψει μια φόρμα στο λογαριασμό του με τα προσωπικά του στοιχεία. Αλλά και χαρακτηριστικά, για να αποτελέσει πόλο έλξης.

Ποια είναι όμως τα μεγαλύτερα λάθη που μπορούν να φέρουν το αντίθετο αποτέλεσμα και να ξενερώσουν έναν ενδιαφερόμενο;

Την απάντηση δίνει ο επικεφαλής της ιστοσελίδας γνωριμιών Illicit Encounters, Κρίστιαν Γκραντ, που διεξήγαγε έρευνα σε 400 χιλιάδες λογαριασμούς χρηστών.

Και διαπίστωσε ότι υπάρχουν συγκεκριμένες λέξεις που χρησιμοποιούνται τόσο από γυναίκες, όσο και από άντρες στο διαδίκτυο. Λέξεις που υποτίθεται ανταποκρίνονται στην προσωπικότητα τους, όμως τελικά λειτουργούν μπούμερανκγ.

  • Πιο συγκεκριμένα, μόνο το 0.3% των αντρών έδειξε να γοητεύεται από γυναίκες που δήλωναν πως είναι χαρούμενες
  • και αντίστοιχα, ένα ποσοστό 0.4% του γυναικείου κοινού έδειξε να γοητεύεται από άντρες που αισθάνονταν χαρούμενοι στη ζωή τους.
Και στις δύο περιπτώσεις αυτό σήμαινε ότι τα δύο φύλα αναζητούν έναν άνθρωπο που θα μπορέσουν να φέρουν την ευτυχία στη ζωή του. Όχι έναν άνθρωπο που ήδη τη βιώνει.
  • Στην πρώτη όμως θέση των λέξεων που κανείς θα έπρεπε να αποφύγει, αν θέλει να καταφέρει ένα ραντεβού, είναι το επίθετο «ντροπαλή/ος», που δηλώνει εσωστρέφεια.

Η έρευνα έδειξε, ότι και τα δύο φύλα τείνουν να αναζητούν την αυτοπεποίθηση στο άλλο τους μισό.

Για το λόγο αυτό δεν θα ήταν κακό, αν κανείς απλά τόνιζε αυτό το στοιχείο του χαρακτήρα του, για να γίνει πιο ελκυστικός :

7% των αντρών και 9% των γυναικών έψαχναν για ένα χαρακτήρα με αυτοπεποίθηση.

  • Ως προς τις γυναίκες, η λέξη «curvy» που αναφέρεται στο σώμα με καμπύλες, βρέθηκε στην όγδοη θέση των πιο ελκυστικών χαρακτηρισμών. Καθώς φάνηκε ότι «ανάβει» τους άντρες και είναι πιθανό να οδηγήσει σε ένα ραντεβού.

Ωστόσο, μόλις το 0.6% των γυναικών την χρησιμοποίησαν, πιθανότατα επειδή συνδέεται με την έννοια του σωματικού βάρους.

  • Σύμφωνα με την έρευνα οι άντρες (15%) αναζητούν τη γυναίκα εκείνη που είναι σέξι και το γνωρίζει. Σε αντίθεση με τις γυναίκες που δεν ελκύονται από το αντίθετο φύλο που «φωνάζει» για τη σεξουαλικότητα του. Γι’ αυτό και ψάχνουν ένα δυνητικό σύντροφο που θα υπερηφανεύεται για την τιμιότητα του.
Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

Γιορτή του Πατέρα: Πώς καθιερώθηκε από μία...

Η ιστορία πίσω από την καθιέρωση της Γιορτής του...

Μπαμπάς: Ο “μάγος” της ζωής μας ακόμα...

Είναι εκεί ακόμα κι όταν φύγουν με ένα σύννεφο...

Γιορτή του Πατέρα: Πώς καθιερώθηκε από μία...

Η ιστορία πίσω από την καθιέρωση της Γιορτής του...

Μπαμπάς: Ο “μάγος” της ζωής μας ακόμα...

Είναι εκεί ακόμα κι όταν φύγουν με ένα σύννεφο...
politika-kritis-header-ad
VAVOULAS GROUP 728×90
politika-kritis-ad
DOLE Μπανάνες 300Χ250
CANALE 300X250
politika-kritis-ad

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Μέση Ανατολή: Σήματα Ιράν σε Ισραήλ και ΗΠΑ μέσω τρίτων για αποκλιμάκωση

Το Ιράν φέρεται να έστειλε μηνύματα στο Ισραήλ και...

Οι επιχειρηματικές επιπτώσεις της σύγκρουσης Ισραήλ–Ιράν στην Ελληνική Οικονομία

Η κατάσταση επηρεάζει αρνητικά τόσο την παγκόσμια οικονομία όσο...

Προσλήψεις 29 ειδικευόμενων νοσηλευτών στα νοσοκομεία της Κρήτης

– Όλες οι λεπτομέρειες για τις αιτήσεις και τις...

Φεύγουν από τα ξενοδοχεία οι Ισραηλινοί τουρίστες – Ποιά θα είναι η απώλεια για τον τουρισμό στην Κρήτη

Λόγω της αβεβαιότητας οι Ισραηλινοί τουρίστες αποχώρησαν από τα...