Στις γερμανικές και αυστριακές τουριστικές αγορές παρουσίασε το Ρέθυμνο ως ιδανικό ταξιδιωτικό προορισμό, το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου

Ημερομηνία:

Το Ρέθυμνο ως ιδανικός προορισμός για επισκέπτες από τη Γερμανία και την Αυστρία, παρουσιάστηκε στο Μόναχο (20 Φεβρουαρίου) και στη Βιέννη (22 Φεβρουαρίου) από το Γραφείο Τουρισμού του Δήμου Ρεθύμνης σε συνεργασία με την “Choose Greece – Choose Crete”.

Στις παρουσιάσεις, με στόχο την προώθηση της Κρήτης και του Ρεθύμνου στις γερμανικές και αυστριακές τουριστικές αγορές, ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Τουρισμού Δήμου Ρεθύμνης κ. Κωστής Γασπαράκης και το στέλεχος του Γραφείου Τουρισμού Δ.Ρ. κ. Βαγγέλης Αρχοντάκης, εστίασαν στις δυνατότητες εναλλακτικού τουρισμού που προσφέρει το Ρέθυμνο με έμφαση στην πεζοπορία, την ποδηλασία, την εξερεύνηση αρχαιολογικών χώρων και τις γαστρονομικές εμπειρίες, τομείς που ενδιαφέρουν πρωτίστως τους επισκέπτες από αυτές τις δύο χώρες.

Αξιοποιώντας τους ιστορικούς και πολιτιστικούς δεσμούς τους Ρεθύμνου και της Κρήτης με την Αυστρία και τη Γερμανία, οι κ.κ. Γασπαράκης και Αρχοντάκης, πραγματοποίησαν παραγωγικές συναντήσεις B2B, κατά τις οποίες παρουσιάστηκαν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του Ρεθύμνου ως ασφαλής και ελκυστικός και πολυδύναμος ταξιδιωτικός προορισμός. Επιπλέον είχαν προγραμματισμένες συναντήσεις με ταξιδιωτικούς πράκτορες και εκπροσώπους των ΜΜΕ στους οποίους προσέφεραν στη διάρκεια της συνεργασίας τους ενημερωτικό υλικό στη γερμανική γλώσσα, στο οποίο αποτυπώνεται με καλαισθησία και αντικειμενικότητα, το εξαιρετικό φυσικό περιβάλλον και μνημειακός πλούτος καθώς και οι αξεπέραστες εμπειρίες αυθεντικής φιλοξενίας και ψυχαγωγίας που προσφέρουν το Ρέθυμνο και η Κρήτη στους επισκέπτες τους.

Στο σχεδιασμό του Γραφείου Τουρισμού Δ.Ρ. για τη διασφάλιση της συνεχούς, μελλοντικής παρουσίας του Ρεθύμνου στην τουριστική αγορά της Γερμανίας και της Αυστρίας, περιλαμβάνονται συγκεκριμένες δράσεις όπως: η συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις, workshops και targeted marketing campaigns, με εστίαση στο Μόναχο μέσω Fam Trips, η συνεργασία με τουριστικά γραφεία, η διαφήμιση στο μετρό, βραδιές παρουσίασης και η συμμετοχή σε θεματικές εκθέσεις κοινού, ακολουθώντας μια ολοκληρωμένη στρατηγική για την αποτελεσματική προώθηση. Παράλληλα, προτείνεται διαρκής παρακολούθηση και προσαρμογή των δράσεων μάρκετινγκ ώστε να ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες και συνθήκες των αγορών στόχευσης .

Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

Ρέθυμνο:Εγκύκλιος του Σεβ.Μητροπολίτου κ.Πρόδρομου διά την Εορτήν...

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΚΑΙ ΑΥΛΟΠΟΤΑΜΟΥ κ. ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΔΙΑ ΤΗΝ...

Δήμος Ρεθύμνης:Παραδίδεται αύριο στην κυκλοφορία η δημοτική...

Ολοκληρώνεται σήμερα Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου η αποκατάσταση της μεγάλης...

Ρέθυμνο:Εγκύκλιος του Σεβ.Μητροπολίτου κ.Πρόδρομου διά την Εορτήν...

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΚΑΙ ΑΥΛΟΠΟΤΑΜΟΥ κ. ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΔΙΑ ΤΗΝ...

Δήμος Ρεθύμνης:Παραδίδεται αύριο στην κυκλοφορία η δημοτική...

Ολοκληρώνεται σήμερα Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου η αποκατάσταση της μεγάλης...
politika-kritis-header-ad
VAVOULAS GROUP 728×90
politika-kritis-ad
CANALE 300X250
politika-kritis-ad

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Τι αλλάζει στις πιλοτές πολυκατοικιών: Ποιος έχει δικαίωμα στάθμευσης

Οι αλλαγές στη νομοθεσία για το πάρκινγκ στην πιλοτή. Η...

Το Άστρο της Βηθλεέμ δεν είναι μύθος: Τι υποστηρίζει επιστήμονας της NASA, ποια είναι η εξήγηση

Μελέτη που δημοσιεύτηκε σε αστρονομικό περιοδικό συνδέει το βιβλικό...

Λέμβος με 37 μετανάστες έφθασε στους Καλούς Λιμένες

Ανάμεσά τους τρεις γυναίκες και ένα ανήλικο κορίτσι –...

Οι ιπτάμενοι Άγιο Βασίληδες επισκέπτονται και φέτος τους μικρούς νοσηλευόμενους στο ΠαΓΝΗ

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου στις...