Ένα φιλόδοξο επενδυτικό πρόγραμμα, ύψους 550 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο περιλαμβάνει νέες μονάδες και υποδομές, σε ελληνικούς, παράκτιους προορισμούς, με σκοπό την αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας των πελατών της ανακοίνωσε η Grecotel Hotels & Resorts.
Το πλάνο, το οποίο έχει χρονικό ορίζοντα υλοποίησης έως το 2029, επικεντρώνεται σε δύο στρατηγικές κατευθύνσεις.
“”
Ηcape sounio πρώτη φάση εστιάζει επικεντρωθεί σε έργα υποδομών, στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού και την ενσωμάτωση προηγμένων ψηφιακών εργαλείων. Η δεύτερη φάση περιλαμβάνει την αναβάθμιση των υφιστάμενων ξενοδοχειακών μονάδων του ομίλου και την επέκταση του χαρτοφυλακίου του, με την Grecotel να αναφέρει ότι έχει, ήδη, εξασφαλίσει “προνομιακές, παραθαλάσσιες τοποθεσίες για την ανάπτυξη νέων ξενοδοχείων υψηλών προδιαγραφών».
Η διευθύνουσα σύμβουλος της Grecotel κ. Μάρι Δασκαλαντωνάκη, ανέφερε: “Ο πρώτος μας στόχος είναι να ενισχύσουμε το ενδιαφέρον του πελατειακού κοινού για τα ξενοδοχεία μας. Ταυτόχρονα, παραμένουμε προσηλωμένοι στην περαιτέρω ενδυνάμωση του brand μας, στον εμπλουτισμό της εμπειρίας των πελατών και στην ανάδειξη των μοναδικών χαρακτηριστικών που κάνουν τα ξενοδοχεία μας να ξεχωρίζουν”.
Σύμφωνα με την Grecotel, το νέο επενδυτικό της πλάνο συνιστά απάντηση στις εξελισσόμενες ταξιδιωτικές συμπεριφορές της μετά-Covid εποχής, όπου παρατηρείται αυξανόμενη προτίμηση για διακοπές πέραν των παραδοσιακών, τουριστικών μηνών, την αυξημένη ζήτηση για έγκαιρα προγραμματισμένες διακοπές, έναντι των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής και το ενισχυμένο ενδιαφέρον για τα all-inclusive θέρετρα, τόσο στην παραδοσιακή τους μορφή, όσο και μέσω πιο premium προσφορών, όπως το brand LuxMe του ομίλου.
Σταθερή η ζήτηση, υστερούν σε θέματα υποδομής οι προορισμοί
Η κα. Δασκαλαντωνάκη υπογράμμισε ότι η ζήτηση για την τουριστική περίοδο του 2025 παραμένει αμετάβλητη, στα επίπεδα του 2024, με τη διαφορά ότι διαπιστώνεται μετατόπιση από το δίμηνο Ιουλίου-Αυγούστου προς τους μήνες Ιούνιο, Σεπτέμβριο και Οκτώβριο.
Στους προορισμούς με τις καλύτερες επιδόσεις, μέχρι στιγμής, περιλαμβάνονται η Κρήτη, η Κέρκυρα, η Κως και η Αθήνα, ενώ την ίδια στιγμή η Μύκονος και η Πελοπόννησος παρουσιάζουν χαμηλότερες επιδόσεις, σε σχέση με τις δυνατότητές τους, εξαιτίας των μακροχρόνιων προκλήσεων στις τουριστικές υποδομές.grecotel casa marro
“Η ανάπτυξη των υποδομών που επιδρούν στη συνολική εμπειρία των επισκεπτών δεν έχουν συμβαδίσει με την αντίστοιχη ανάπτυξη του ξενοδοχειακού τομέα στην Ελλάδα, γεγονός που δημιουργεί ανισορροπίες, σε σύγκριση με τις κύριες ανταγωνίστριες χώρες μας”, είπε η κα. Δασκαλαντωνάκη, προσθέτοντας ότι “παρά τις βελτιώσεις σε βασικά αεροδρόμια και κόμβους μεταφορών, πολλοί προορισμοί εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν περιορισμούς στη χωρητικότητα, με επιπτώσεις τελικά στην ομαλή διαχείριση των τουριστικών αφίξεων”.
Στο +40% οι κρατήσεις στο Ην. Βασίλειο
grecotelΗ Grecotel ευχαρίστησε, επίσης, τους συνεργάτες της στο Ην. Βασίλειο, όπου κατέγραψε αύξηση 40% στις απευθείας κρατήσεις μέσω του εμπορικού της δικτύου τα τελευταία χρόνια.
Η εκτελεστική διευθύντρια και μέλος της τρίτης γενιάς της οικογένειας, Οδύσσεια Δασκαλαντωνάκη, απέδωσε τα ισχυρά αποτελέσματα στη στενή συνεργασία με τους Βρετανούς, τουριστικούς πράκτορες, η οποία, όπως είπε, οικοδομήθηκε μέσα από την σταθερή και ολοκληρωμένη παρουσία στη βρετανική αγορά.
Η ίδια δήλωσε: “Το κλειδί της επιτυχίας μας -που ελπίζουμε να ενισχύσουμε περαιτέρω- είναι η καταπληκτική στήριξη που λαμβάνουμε από τους Βρετανούς πράκτορες. Είμαστε περήφανοι για όσα έχουμε πετύχει μαζί και ακόμη πιο ενθουσιασμένοι για όσα έρχονται”.
Και πρόσθεσε: “Καθώς η Grecotel γιορτάζει την 50η επέτειό της, το μήνυμα είναι σαφές: το μέλλον είναι λαμπρό και θα οικοδομηθεί με τη στήριξη των αξιόπιστων συνεργατών της στο Ηνωμένου Βασίλειο”.https://money-tourism.gr/