Ακίνητα: Αδήλωτα τετραγωνικά – Ανοίγει η πλατφόρμα για τα δημοτικά τέλη

Ημερομηνία:

Ανοίγει αυτή την Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου, η διαδικτυακή πλατφόρμα της ΚΕΔΕ προκειμένου να δηλωθούν τα δημοτικά τέλη. Σήμερα η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ιδιοκτητών Ακινήτων (ΠΟΜΙΔΑ) προχώρησε σε διευκρινίσεις σχετικά με τα ακίνητα και τα αδήλωτα τετραγωνικά.

Στην ανακοίνωσή της η ΠΟΜΙΔΑ παρέχει πληροφορίες για την τροπολογία σχετικά με τα αδήλωτα τετραγωνικά αλλά και για τα δημοτικά τέλη έτσι ώστε όσοι έχουν στην κατοχή τους ακίνητα να γνωρίζουν τα βήματα που θα πρέπει να κάνουν.

Η ΠΟΜΙΔΑ αναφέρει τα εξής:
«Με το άρθρο 22 του νομοσχεδίου του Υπουργείου Εσωτερικών που κατατέθηκε στη Βουλή για ψήφιση ορίζονται τα εξής σε σχέση με τα δημοτικά τέλη ακινήτων:

Παρατείνεται η προθεσμία υποβολής δηλώσεων για τα κενά και μη ρευματοδοτούμενα ακίνητα μέχρι την 30.6.2020.
Διαγράφονται οι βεβαιωμένες οφειλές δημοτικών τελών και ΤΑΠ από διαφορές εμβαδών, όχι μέχρι 31.12.2019 αλλά μέχρι την ημέρα της υποβολής της δήλωσής τους στον οικείο Δήμο.
Εξαιρούνται όμως από τη διαγραφή τα ποσά που βεβαιώθηκαν είτε κατόπιν ελέγχου της υπηρεσίας του Δήμου, είτε λόγω αιτήματος χορήγησης βεβαίωσης για μεταβίβαση ακινήτου.
Τα ήδη καταβληθέντα ποσά στους Δήμους για τις παραπάνω αιτίες δεν επιστρέφονται.
Η προθεσμία για δήλωση των αδήλωτων εμβαδών παρατείνεται έως την 30.6.2020 μόνον για όσους ιδιοκτήτες προβούν σε ρύθμιση αυθαιρέτων μετά την 31.3.2020.
Ανοίγει η πλατφόρμα
Εξάλλου από την Τρίτη, 25.2.2020 αναμένεται να τεθεί τελικά σε λειτουργία η διαδικτυακή πλατφόρμα της ΚΕΔΕ για τη δήλωση δημοτικών τελών ακινήτων προς όλους τους Δήμους της χώρας, στην οποία θα εμφανίζονται αυτόματα τα στοιχεία κάθε ακινήτου που είναι καταχωρημένα στο Ε9, και στη βάση χρέωσης δημοτικών τελών του ΔΕΔΔΗΕ, συσχετισμένα με τον αριθμό παροχής ηλεκτρικού ρεύματος του ακινήτου, εφόσον υπάρχει.

Κάθε ενδιαφερόμενος ιδιοκτήτης ακινήτου, θα μπορεί με τους κωδικούς του του TAXISNET να εισέρχεται σε αυτήν, και να δηλώσει υπεύθυνα στον οικείο Δήμο, συμπληρωματικά ή και αρχικά, το πραγματικό σημερινό εμβαδόν κάθε ιδιοκτησίας του που ηλεκτροδοτείται ή και που δεν ηλεκτροδοτείται, ή και δεν ηλεκτροδοτήθηκε ποτέ, τακτοποιημένο ή μη, το οποίο θα πρέπει να συμπίπτει με το εμβαδόν που είναι δηλωμένο στο Ε9, αλλά και τυχόν αλλαγή της χρήσης της ιδιοκτησίας σε άλλη από αυτή που ήταν δηλωμένη στο Δήμο.

Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

Κούριερ: Παράδοση κατ’ οίκον, πληρωμή στην κάρτα...

Τέλος στις πληρωμές με μετρητά στις αντικαταβολές μέσω κούριερ...

Στο ραντάρ της ΑΑΔΕ η συναυλία της...

Οι εξελίξεις τα τελευταία 24ωρα γύρω από την κόντρα...

Κούριερ: Παράδοση κατ’ οίκον, πληρωμή στην κάρτα...

Τέλος στις πληρωμές με μετρητά στις αντικαταβολές μέσω κούριερ...

Στο ραντάρ της ΑΑΔΕ η συναυλία της...

Οι εξελίξεις τα τελευταία 24ωρα γύρω από την κόντρα...
politika-kritis-ad
politika-kritis-ad

Share post:

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Κρήτη: Στα 93 τα κρούσματα γαστρεντερίτιδας – Τι δείχνουν οι πρώτοι έλεγχοι

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η επιδημιολογική διερεύνηση στην Κρήτη...

Κούριερ: Παράδοση κατ’ οίκον, πληρωμή στην κάρτα – Η αντικαταβολή άλλαξε… νόμισμα

Τέλος στις πληρωμές με μετρητά στις αντικαταβολές μέσω κούριερ...

Υπόθεση Μαζωνάκη: Εκατομμύρια ευρώ σε λογαριασμούς στο εξωτερικό είχαν οι γιατροί του Κολωνακίου

Εντοπίστηκαν λογαριασμοί του ζευγαριού σε τράπεζα του εξωτερικού, με...

Στο ραντάρ της ΑΑΔΕ η συναυλία της Άννας Βίσση στο ΟΑΚΑ

Οι εξελίξεις τα τελευταία 24ωρα γύρω από την κόντρα...