Η απάντηση των ξενοδόχων Ρεθύμνου στο παράπονο της νοσηλεύτριας

Η απάντηση των ξενοδόχων Ρεθύμνου στο παράπονο της νοσηλεύτριας

Άμεση ήταν η απάντηση της Ένωσης Ξενοδόχων Ρεθύμνου στο παράπονο που εξέφρασε μέσω του cretalive νοσηλεύτρια του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου σχετικά με την προσφορά δωρεάν τριημέρου.

Στην απάντηση που υπογράφουν ο πρόεδρος Μανωλης Τσακαλακης και το ΔΣ του Συλλόγου Ξενοδόχων Ν. Ρεθύμνης αναφέρεται:

“Ουδέποτε ζητήθηκαν χρήματα για μωρό 2 ετών, αντιθέτως η κυρία ενημερώθηκε ότι θα τοποθετηθεί στο δωμάτιο παρκοκρέββατο (babycoat), ώστε για δική της περισσότερη άνεση, να μην κοιμηθούν στο διπλό κρεβάτι 3 άτομα. Επίσης, ενημερώθηκε ότι γενικά το 4ο άτομο χρεώνεται έξτρα 40€ ανά ημέρα (όχι το μωρό) αλλά στη δική της περίπτωση δεν θα χρεωθεί κάτι. Σχετικά με τις ημερομηνίες που ζητήθηκαν, ενημερώνουμε ότι όπως αναφέρουμε και στη σχετική ανακοίνωση στην ιστοσελίδα μας, τηρείται αυστηρά σειρά προτεραιότητας στις αιτήσεις και να αναφέρουμε ότι τα δωμάτια που έχουν δοθεί έως τώρα από τα ξενοδοχεία του Ρεθύμνου είναι 125.

Τέλος, θα θέλαμε να ενημερώσουμε ότι ο Σύλλογος Ξενοδόχων Ν. Ρεθύμνης ως πρωτοπόρος αυτής της χορηγίας, ευχαριστεί για άλλη μια φορά όλους τους φίλους γιατρούς και νοσηλευτές και ότι η προσφορά των ξενοδόχων – μελών του Συλλόγου, αποτελεί την ελάχιστη αναγνώριση της προσπάθειας και των κόπων σας”.

Τα σχόλια είναι κλειστά.