Αποκαταστάθηκε η βλάβη στο οχηματαγωγό πλοίο Blue Galaxy – Aπέπλευσε με 571 επιβάτες από Ηράκλειο για Πειραιά

Ημερομηνία:

Τέλος έλαβε η ταλαιπωρία των επιβατών του επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου Blue Galaxy καθώς νωρίς το πρωί της Δευτέρας αποκαταστάθηκε η βλάβη στον καταπέλτη του πλοίου και ο καπετάνιος πήρε το «πράσινο φως» από το Λιμεναρχείο Ηρακλείου για να αποπλεύσει για τον Πειραιά.

Στο επιβατικό πλοίο επιβαίνουν συνολικά 571 επιβάτες και 82 μέλη πλήρωμα ενώ μεταφέρει 85 ΙΧ, 36 φορτηγά και 16 δίκυκλα.https://www.ertnews.gr/

Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text
politika-kritis-ad
politika-kritis-ad

Share post:

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Λασίθι:Σύλληψη ατόμου με ναρκωτικά και όπλα

Συνελήφθη ημεδαπός κατηγορούμενος για παραβάσεις νομοθεσίας περί ναρκωτικών και...

Σύσκεψη εργασίας για τα όρια των οικισμών του Δήμου Ηρακλείου

Με τη συμμετοχή των Δημοτικών Παρατάξεων και των Προέδρων...