Χανιά: Τουρίστες “δημιουργούν” το δικό τους… all inclusive σε ξενοδοχεία

Πολλοί λένε, και όχι άδικα, ότι φέτος ο τουρισμός θα ξεπεράσει κάθε ρεκόρ προσέλευσης επισκεπτών στην Κρήτη και εν προκειμένω, στα Χανιά.

Χανιά: Τουρίστες “δημιουργούν” το δικό τους… all inclusive σε ξενοδοχεία

Ήδη, από τον Μάιο (μην πούμε και από τον Απρίλιο) οι “ορδές” τουριστών κατακλύζουν τα top σημεία των Χανίων, όπως πχ το Ενετικό λιμάνι. Τον Ιούνιο ειδικά, μήνα που διανύουμε, το γεγονός αυτό είναι κάτι παραπάνω από εμφανές, τη στιγμή μάλιστα που οι τουρίστες πολλαπλασιάζονται όταν αποβιβάζονται και οι επισκέπτες από τα κρουαζιερόπλοια.

Δυστυχώς όμως, πολλοί (ενασχολούμενοι με τον τουρισμό είτε εργαζόμενοι, είτε επιχειρηματίες) ομιλούν μεν για μέγα πλήθος τουριστών, αλλά για έλλειψη “ποιότητας” αυτού. Και όταν λέμε έλλειψη ποιότητας, εννοούμε μικρό διαθέσιμο μπάτζετ των επισκεπτών μας, ξένων ως επί το πλείστον.

Περιστατικό που αποδεικνύει τα παραπάνω, μας ανέφερε στέλεχος ξενοδοχείου στον νομό Χανίων που μάλιστα μας τόνισε ότι πρόκειται για κάτι που συμβαίνει συχνά και παντού.

Τουρίστες λοιπόν που διαμένουν σε ξενοδοχεία, φροντίζουν να μετατρέπουν τη διαμονή τους εκεί, σε … all inclusive. Το πρωί για παράδειγμα, κατεβαίνουν για πρωινό και αφού κορέσουν την πείνα τους από πλουσιοπάροχα μπουφέ, φροντίζουν να έχουν μαζί τους συσκευασίες ή άλλου είδους βοηθήματα ώστε να πάρουν μαζί τους τρόφιμα (από το πρωινό) τα οποία τα πηγαίνουν στο δωμάτιό τους και εξασφαλίζουν με αυτόν τον τρόπο, το φαγητό ολόκληρης της ημέρας. Επίσης παίρνουν και σακουλάκια με ζάχαρη, τσάι κτλ, συνεπώς επιδιώκουν να είναι καλυμμένοι σε όλα τα επίπεδα. Σίγουρα αποτελεί έναν τρόπο που, προφανώς, συνέβαινε και παλαιότερα και κατά περίσταση, αλλά πλέον αποκτά μεγαλύτερη συχνότητα, αφού όπως φαίνεται, η ακρίβεια έχει χτυπήσει “κόκκινο” και στην τσέπη πολλών αλλοδαπών τουριστών!

Με τον τρόπο αυτό φυσικά, και τα καταστήματα εστίασης χάνουν επίσης τη δυνατότητα να έχουν περισσότερους και πιο ποιοτικούς πελάτες και δημιουργείται ένας “φαύλος κύκλος” που δεν ευνοεί την τοπική οικονομία.

Συν τοις άλλοις, είναι συνήθη τα περιστατικά, όπως επίσης μας ειπώθηκε, ότι τετραμελείς και πενταμελείς οικογένειες ξένων περιορίζονται σε μικρές παραγγελίες σε ταβέρνες και εστιατόρια, διότι αδυνατούν να ανταπεξέλθουν σε κάτι παραπάνω. Παζαρεύουν μάλιστα, τιμές και προϊόντα, ενώ σε πολλές περιπτώσεις, ενώ κάθονται στο τραπέζι, φεύγουν. Και άλλα πολλά…

Εν κατακλείδι, το συμπέρασμα είναι σαφές και εμφανές. Διότι, μπορεί το τουριστικό “κύμα” στην Κρήτη να είναι ορμητικό, ωστόσο αποτελεί ζητούμενο πόσο η τοπική οικονομία (σε πολλές περιπτώσεις) το αντιλαμβάνεται αυτό. Πολλές επιχειρήσεις νιώθουν στο πετσί τους την ύφεση και ήδη, απογοητεύονται…flashnews.gr

Τα σχόλια είναι κλειστά.