Χρ.Σπίρτζης: Από την Κίσαμο ως τη Σητεία ο νέος ΒΟΑΚ

Ο υπουργός επανέλαβε τα περί μη καταβολής διοδίων από τους μόνιμους κατοίκους της Κρήτης

Χρ.Σπίρτζης: Από την Κίσαμο ως τη Σητεία ο νέος ΒΟΑΚ . Ο υπουργός επανέλαβε τα περί μη καταβολής διοδίων από τους …

Τη διαβεβαίωση πως προχωρούν όσα όσα η κυβέρνηση έχει πει, έδωσε από την Περιφέρεια Κρήτης, σήμερα, ο υπουργός Υποδομών & Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης.

Όπως είπε, τις επόμενες μέρες θα παραδοθούν προς χρήση τέσσερα έργα :
το τμήμα Γούβες -Χερσόνησος, ο δρόμος της Μεσσαράς, η γέφυρα στο Χαμάζι, αλλά και όλο το έργο του Αποσελέμη. “Ο Αποσελέμης λύνει το πρόβλημα ύδρευσης δύο νομών για τρία χρόνια” – είπε ο κ.Σπίρτζης, υπογραμμίζοντας ότι εκκρεμούν οι αγωγοί διασύνδεσης, καθώς επίσης και τα δίκτυα τα οποία πρέπει να “τρέξουν” οι Δήμοι.

Για τον ΒΟΑΚ ανέφερε πως υπάρχουν όλα τα εργαλεία για να συνεχιστούν οι διαγωνισμοί, ενώ τόνισε το “χρόνο ρεκόρ” στον οποίο έγιναν οι τεχνικές μελέτες.

Αναφορικά με το θέμα των διοδίων, επανέλαβε ότι τα αυτοκίνητα των μονίμων κατοίκων δεν θα πληρώνουν διόδια!

Μιλώντας για το σχεδιασμό για το νέο Βόρειο Οδικό Άξονα του νησιού, ο κ.Σπίρτζης μίλησε για αυτοκινητόδρομο από την Κίσσαμο ως τη Σητεία και παρέπεμεψε σε μετρήσεις και προβλέψεις, έρευνες και απογραφές, την καταγραφή κυκλοφοριακών φόρτων, τη συλλογή δεδομένων που έγινε αλλά και τις μετρήσεις με αυτογραφικά μηχανήματα. Όλα αυτά τα στοιχεία που μελετήθηκαν από το καλοκαίρι του 2018 ως το Νοέμβριο του ίδιου έτους, συνδυάζονται με το δεδομένο της υψηλής κυκλοφορίας από τους επισκέπτες της Κρήτης κι έτσι … “Μπορούμε με μεγάλη ασφάλεια να έχουμε μια σοβαρή ρεαλιστική προσέγγιση” – είπε ο υπουργός.
Ο κ.Σπίρτζης αναφερόμενος στα δεδομένα, είπε ότι μεγαλύτερη κυκλοφορία καταγράφεται στο δρόμο Γαζί – Ανώγεια – Ηράκλειο -γύρω στις 23.000 οχήματα ημερησίως αλλά και στον Καρτερό με το αντίστοιχο νούμερο να αγγίζει τις 34.000.

“Αν πηγαίναμε με τη νεοφιλελεύθερη λογική, σαν κι αυτή της ΝΔ, δε στέκει να μπουν διόδια! Δεν έχει λογική!” – είπε σχολιάζοντας το δεδομένο της κυκλοφορίας κάτω των 20.000 οχημάτων στα υπόλοιπα τμήματα του οδικού δικτύου.

Αναφορικά με τη χρηματοδότηση για τα 181 χλμ. του ΒΟΑΚ που επιλέγησαν τελικά, μετά και τις μετρήσεις, έναντι του μικρότερου δρόμου που θα είχε μεγαλύτερο κόστος, ο κ.Σπίρτζης έκανε λόγο ένα βιώσιμο έργο παραχώρησης, που θα υλοποιηθεί. “Το σενάριο που επιλέξαμε είναι ελκυστικό για τους επενδυτές” – είπε, παραδεχόμενος ότι το έργο αυτό θα έπρεπε να είχε γίνει εδώ και πολλά χρόνια. “Μαζί με το αεροδρόμιο Καστελλίου θα αναβαθμίσουν σε όλα τα επίπεδα το νησί” – είπε ο Χρ.Σπίρτζης, προσθέτοντας πως “πρέπει να πάμε σε μια νέα εποχή για την Κρήτη, γιατί το αξίζει”.

Τα σχόλια είναι κλειστά.