ΔΕΔΔΗΕ: Εφιστά την προσοχή των καταναλωτών για την αποφυγή εξαπάτησης

Επιτήδειοι προφασίζονται ότι είναι υπάλληλοι της εταιρείας
Ο ΔΕΔΔΗΕ εφιστά την προσοχή των καταναλωτών για την αποφυγή εξαπάτησής τους από επιτήδειους που προφασίζονται την ιδιότητα υπαλλήλων της εταιρείας, με στόχο να αποσπάσουν προσωπικά στοιχεία τους με αφορμή την οικονομική ενίσχυση του Power Pass.

Υπογραμμίζεται ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν εμπλέκεται σε κανένα στάδιο της διαδικασίας για την πίστωση των ποσών των δικαιούχων της οικονομικής ενίσχυσης Power Pass και δεν θα ζητήσει ποτέ από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κτλ), όπως διευκρινίζεται σε σχετική ανακοίνωση.

Δεύτερη ευκαιρία
Δεύτερη ευκαιρία θα δοθεί σε περίπου 400.000 δικαιούχους που έχουν μείνει εκτός επιδόματος καθώς έχουν πολύ μικρή επιβάρυνση στους λογαριασμούς τους (κάτω από 30 ευρώ για το πεντάμηνο).

Όμως, με δεδομένο ότι το Power Pass, έχει επεκταθεί και τον Ιούνιο θα πραγματοποιηθεί επανυπολογισμός της επιβάρυνσης για όλο το εξάμηνο από τον Δεκέμβριο του 2021 μέχρι τον Ιούνιο του 2022.

Αυτό σημαίνει ότι κάποιοι που δεν ανήκουν στην ομάδα δικαιούχων που έχει πληρωθεί, θα λάβουν χρήματα στα τέλη του Αυγούστου ή στις Αρχές Σεπτεμβρίου.

Παράδειγμα: Νοικοκυριό με επιβάρυνση 28 ευρώ για το 5μηνο Δεκέμβριος – Μάιος, δεν θα λάβει χρήματα σήμερα διότι έμεινε εκτός επιδότησης λόγω χαμηλού ποσού

Ωστόσο θα έχει επιβάρυνση 35 ευρώ για το 6μηνο Δεκέμβριος Ιούνιος, επομένως θα λάβει επιδότηση 21 ευρώ μέχρι τον Σεπτέμβριο.

Τα σχόλια είναι κλειστά.