Δήμος Γόρτυνας:Yποβολή αίτησης διενέργεια αυτοψίας σε οικίες και επιχειρήσεις που έχουν υποστεί ζημιές από τους σεισμούς

Ενημέρωση των σεισμόπληκτων της Δ.Ε. Αγίας Βαρβάρας, για την υποβολή αίτησης διενέργεια αυτοψίας σε οικίες και επιχειρήσεις που έχουν υποστεί ζημιές από τους σεισμούς

Οι σεισμόπληκτοι της Δ.Ε. Αγίας Βαρβάρας, των οποίων οι οικίες και επιχειρήσεις δεν έχουν ελεγχθεί ακόμα από κλιμάκια μηχανικών, σύμφωνα με το ΦΕΚ 4646, Τεύχος Β΄/7-10-2021, πρέπει να υποβάλουν αίτηση για διενέργεια αυτοψίας στην Διεύθυνση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών Κεντρικής Ελλάδας (Δ.Α.Ε.Φ.Κ. – Κ.Ε.), με τα εξής δικαιολογητικά:

1.Αίτηση προς την ΔΑΕΦΚ (σχετικό υπόδειγμα είναι διαθέσιμο και στην ιστοσελίδα του Δήμου Γόρτυνας, http://gortyna.gov.gr/)

2.Τίτλος/οι ιδιοκτησίας ακινήτου/ων

3.Φωτογραφίες πληγέντος κτιρίου (με υπογραφή του ιδιοκτήτη)

4.Οδοιπορικό σκαρίφημα (χάρτης/σχεδιάγραμμα, από όπου να προκύπτει η ακριβής τοποθεσία του ακινήτου, ώστε να είναι εφικτός ο εντοπισμός του από τα κλιμάκια μηχανικών)

Οι αιτήσεις αποστέλλονται στην Δ.Α.Ε.Φ.Κ. – Κ.Ε. με τους εξής τρόπους:

Α) Μέσω ταχυδρομείου, με συστημένο φάκελο, προς την Δ.Α.Ε.Φ.Κ. – Κ.Ε., στην διεύθυνση: Ι. Κόνιαρη 43, Τ.Κ. 11471, Αθήνα.

Β) Μέσω e-mail, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: daefk@ggde.gr

Σημειώνεται ότι, για τους σεισμόπληκτους των Δ.Ε. Κόφινα, Γόρτυνας και Ρούβα που έχουν, επίσης, κηρυχθεί σε κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης Πολιτικής Προστασίας, αναμένεται η έκδοση του σχετικού ΦΕΚ, που θα οριοθετεί με ακρίβεια τις σεισμόπληκτες περιοχές των Δημοτικών Ενοτήτων. Στην συνέχεια, θα ακολουθείται η διαδικασία που περιγράφεται παραπάνω.

Οι αιτήσεις για την διενέργεια αυτοψίας σε κτίρια που έχουν πληγεί, πρέπει να υποβληθούν εντός 6 μηνών.

Τα σχόλια είναι κλειστά.