Φορολοταρία: Μεγάλες αλλαγές, πώς θα κερδίζουμε, περισσότεροι λαχνοί στην κλήρωση

Ημερομηνία:

Περισσότεροι λαχνοί για τους φορολογουμένους που χρησιμοποιούν το πλαστικό χρήμα για μικρές συναλλαγές, κέρδη έως δύο φορές τον χρόνο για τους τυχερούς και απώλεια επάθλου για τους νικητές που δεν θα δηλώσουν εντός τριμήνου τραπεζικό λογαριασμό είναι οι αλλαγές που έρχονται στη φορολοταρία.

Σε μια προσπάθεια να αυξήσει τη χρήση πλαστικού χρήματος, η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων προχώρησε σε αλλαγές στη φορολοταρία με βασικότερη την αύξηση του αριθμού των λαχνών που θα κερδίζουν όσοι χρησιμοποιούν την κάρτα τους για συναλλαγές πάνω από 100 και έως 1.500 ευρώ. Σύμφωνα με την απόφαση του επικεφαλής της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή:

  • Για μηνιαίες συναλλαγές έως 200 ευρώ θα αντιστοιχεί ένας λαχνός σε κάθε ευρώ ενώ μέχρι σήμερα ένας λαχνός για κάθε ευρώ αντιστοιχούσε για μηνιαίες συναλλαγές μέχρι 100 ευρώ. Ετσι, ένας φορολογούμενος με συναλλαγές 200 ευρώ θα συμμετέχει στη φορολοταρία με 200 λαχνούς ενώ σήμερα κέρδιζε 150 ευρώ.
  • Για τα επόμενα 300 ευρώ, ήτοι συνολικό άθροισμα από 201 ευρώ μέχρι 500 ευρώ, 1 λαχνός για κάθε 2 ευρώ.
  • Για τα επόμενα 500 ευρώ, ήτοι συνολικό άθροισμα από 501 ευρώ μέχρι 1.000 ευρώ, 1 λαχνός για κάθε 3 ευρώ.
  • Για το υπερβάλλον ποσό, ήτοι συνολικό άθροισμα πάνω από 1.001 ευρώ, 1 λαχνός για κάθε 6 ευρώ, ενώ μέχρι τώρα για τις συναλλαγές πάνω από τα 1.000 ευρώ ήταν 1 λαχνός για κάθε 4 ευρώ. Με την αλλαγή αυτή, όσοι έχουν συναλλαγές με πλαστικό χρήμα πάνω από 1.500 ευρώ τον μήνα θα κερδίζουν λιγότερους λαχνούς.
  • Το ανώτατο όριο συναλλαγών που λαμβάνονται υπόψη ανέρχεται σε 50.000 ευρώ.
  • Κάθε φορολογούμενος μπορεί να αναδειχθεί τυχερός μέχρι δύο φορές μέσα στο ίδιο ημερολογιακό έτος. Σε περίπτωση που αναδειχθεί τυχερός περισσότερες από δύο φορές, το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στο έπαθλο καταβάλλεται στον 1ο, 2ο κ.ο.κ. δικαιούχο, κάτοχο του 1ου, 2ου κ.ο.κ. αναπληρωματικού λαχνού της εκάστοτε κλήρωσης.
  • Στους φορολογουμένους που κληρώνονται και δεν έχουν δηλώσει λογαριασμό πληρωμών δίνεται προθεσμία τριών μηνών από την επομένη της ημερομηνίας διεξαγωγής της κλήρωσης, προκειμένου να δηλώσουν τον λογαριασμό πληρωμών στον οποίο επιθυμούν να πιστωθεί το χρηματικό έπαθλο, στην εφαρμογή προσωποποιημένης πληροφόρησης του TAXISnet. Η πίστωση του ποσού που αντιστοιχεί στο χρηματικό έπαθλο θα γίνεται ατόκως, μετά τη δήλωση του λογαριασμού πληρωμών.
  • Σε περίπτωση που δεν δηλωθεί λογαριασμός πληρωμών εντός της ως άνω προθεσμίας, το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στο έπαθλο καταβάλλεται στους επιλαχόντες.
Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

Άνοιξε η πλατφόρμα για νέες αιτήσεις στο...

Επαναλειτουργεί η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Επιδόματος Παιδιού Α21, προκειμένου...

«e-honey»: Ψηφιακό «μάτι» στο μέλι – Πρόστιμα...

Νέα ψηφιακή πλατφόρμα θα καταγράφει την παραγωγή, τις εισαγωγές,...

Άνοιξε η πλατφόρμα για νέες αιτήσεις στο...

Επαναλειτουργεί η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Επιδόματος Παιδιού Α21, προκειμένου...

«e-honey»: Ψηφιακό «μάτι» στο μέλι – Πρόστιμα...

Νέα ψηφιακή πλατφόρμα θα καταγράφει την παραγωγή, τις εισαγωγές,...
politika-kritis-ad
politika-kritis-ad

Share post:

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Μητσοτάκης για Γλυπτά Παρθενώνα: «Ξεκάθαρα εκλάπησαν από τον λόρδο Έλγιν»

Το διήμερο συνέδριο «Διάλογοι για την Αθήνα: Από τον...

Άνοιξε η πλατφόρμα για νέες αιτήσεις στο επίδομα παιδιού Α21

Επαναλειτουργεί η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Επιδόματος Παιδιού Α21, προκειμένου...

«e-honey»: Ψηφιακό «μάτι» στο μέλι – Πρόστιμα έως 10.000 ευρώ για παραγωγούς και εμπόρους

Νέα ψηφιακή πλατφόρμα θα καταγράφει την παραγωγή, τις εισαγωγές,...

Επίδομα θέρμανσης 2026: Η ημερομηνία-κλειδί για τα νέα ποσά και την πρώτη πληρωμή

Ποια είναι τα εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια. Περισσότερα χρήματα για...