ΗΝέα εφαρμογή επικοινωνίας με τους δημότες από την ΔΕΥΑΗ για την καλύτερη διαχείριση των βλαβών

Με μια νέα mobile εφαρμογή θα μπορούν να επικοινωνούν οι δημότες με την ΔΕΥΑΗ. Η εφαρμογή αναπτύχθηκε για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των δημοτών, ειδικά όσον αφορά στη διαχείριση των βλαβών.
Οι δημότες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή και να δηλώσουν βλάβες με δυο τρόπους:

1. Μέσω Η/Υ (desktop ή laptop), στην παρακάτω ιστοσελίδα: https://platform.cityzenapp.gr/cityzen/deyah
2. Μέσω της εφαρμογής για κινητές συσκευές, την οποία μπορούν να εγκαταστήσουν στο τηλέφωνό τους από το Play store ή Appstore, πληκτρολογώντας ΔΕΥΑ Ηρακλείου ή σαρώνοντας τα παρακάτω QR codes:

Τα σχόλια είναι κλειστά.