Κρήτη: Εξαφανίστηκαν οι αντιολισθητικές αλυσίδες από τα πρατήρια καυσίμων

Ημερομηνία:

Δεν υπάρχει δείγμα αντιολισθητικών αλυσίδων σε αρκετά πρατήρια καυσίμων και σε είδη αυτοκινήτου στο Ηράκλειο. Πολλοί οδηγοί, μετά την ανακοίνωση της προηγούμενης εβδομάδας για την απέλαση της κακοκαιρίας «Μπάρμπαρα», προσπάθησαν να προμηθευτούν αλυσίδες με σκοπό να τις τοποθετήσουν στο αμάξι τους ώστε να μη συναντήσουν κάποιο πρόβλημα στην κυκλοφορία. Όπως αναφέρουν εκπρόσωποι των πρατηριούχων το πρόβλημα είναι αρκετά μεγάλο, ενώ το Ηράκλειο φέρθηκε εντελώς ανοργάνωτα.

Ειδικότερα, η επέλαση της κακοκαιρίας «Μπάρμπαρα» έφερε αναταραχή στους οδηγούς αυτοκινήτων οι οποίοι προσπάθησαν να βρουν αντιολισθητικές αλυσίδες με σκοπό να μην προκληθεί κάποιο πρόβλημα στη μετακίνησή τους. Ωστόσο φαίνεται πως τουλάχιστον στο ν. Ηρακλείου, η ζήτηση ήταν μεγάλη, όχι όμως και η προσφορά.

«Από την Κυριακή, με παίρνουν αρκετά τηλεφωνήματα άνθρωποι με σκοπό να με ρωτήσουν εάν έχουμε αντιολισθητικές αλυσίδες. Δεν είχαμε», είπε στο neakriti.gr και στην ΚΡΗΤΗ ΤV o πρόεδρος του Σωματείου Βενζινοπωλών Νομού Ηρακλείου Λυκούργος Σαμόλης.

Μέσα σε λίγες ώρες, οι λιγοστές αλυσίδες εξαφανίστηκαν από τα ράφια τους μετά την ανακοίνωση της ΕΛΑΣ την περασμένη Κυριακή για την υποχρεωτική χρήση αλυσίδων σε όλη την περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου.

«Νομίζω πως το Ηράκλειο ήταν ανοργάνωτο στις αλυσίδες γιατί δεν είμαστε μια περιοχή όπως η Καστοριά. Για πολλά χρόνια τις είχαμε στο ράφι» υπογράμμισε ο κ. Σαμόλης.

Υπό το φόβο προστίμου των 80 ευρώ, οδηγοί έσπευσαν να πάνε σε πρατήρια για να αγοράσουν. Οι τιμές κυμαίνονται από 40-50 ευρώ, ενώ οι ενισχυμένες αλυσίδες κυμαίνονται από 80-100 ευρώ.

Όπως είναι γνωστό, από τον προηγούμενο Οκτώβριο οι οδηγοί είναι υποχρεωμένοι να τις έχουν στο όχημά τους αλλά όχι σε κάθε συνθήκη. Είναι υποχρεωτική η χρήση τους εφόσον εκδοθούν αποφάσεις από τις αρμόδιες αρχές.

Πώς τοποθετούνται

Αρχικά, οι τροχοί μας πρέπει να βρίσκονται σε ευθεία και να μη σχηματίζουν γωνία.

Στη συνέχεια:

Το πρώτο βήμα είναι να απλώσουμε την αλυσίδα στο οδόστρωμα και να περάσουμε το βασικό συρματόσχοινο από την εσωτερική πλευρά του τροχού.

Ακολούθως τραβάμε προς τα πάνω τα δύο άκρα του συρματόσχοινου, αγκαλιάζοντας έτσι το ελαστικό και τα ενώνουμε στο σημείο επαφής.

Τώρα πλέον έχουν έρθει όλα τα τμήματα της αλυσίδας στην εξωτερική πλευρά του ελαστικού, οπότε ενώνουμε τις κίτρινες άκρες μεταξύ τους.

Το μοντάρισμα ολοκληρώνεται με το τέντωμα της αλυσίδας, που γίνεται περνώντας τη μία άκρη της σε αντικριστή πλευρά και σφίγγοντας απέναντι από εκείνη. Η σωστά τοποθετημένη αλυσίδα εφαρμόζει καλά και χωρίς τζόγο πάνω στο ελαστικό.neakriti.gr

Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

100 χρόνια ΟΦΗ: Κυκλοφόρησε το επετειακό μετάλλιο

Κυκλοφόρησε το επετειακό μετάλλιο για τα 100 χρόνια του...

Δικαστικές εξελίξεις στην Κρήτη για τη μοναστηριακή...

Ελεύθερος με εγγυοδοσία 50.000 ευρώ ο 49χρονος δικηγόρος Χανίων,...

100 χρόνια ΟΦΗ: Κυκλοφόρησε το επετειακό μετάλλιο

Κυκλοφόρησε το επετειακό μετάλλιο για τα 100 χρόνια του...

Δικαστικές εξελίξεις στην Κρήτη για τη μοναστηριακή...

Ελεύθερος με εγγυοδοσία 50.000 ευρώ ο 49χρονος δικηγόρος Χανίων,...
politika-kritis-header-ad
VAVOULAS GROUP 728×90
politika-kritis-ad
CANALE 300X250
politika-kritis-ad

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Αυτή είναι η αιτία θανάτου του 3χρονου παιδιού στην Αλεξανδρούπολη

Σοκαριστική η εικόνα που παρουσίαζε το άψυχο σώμα του. Στην...

100 χρόνια ΟΦΗ: Κυκλοφόρησε το επετειακό μετάλλιο

Κυκλοφόρησε το επετειακό μετάλλιο για τα 100 χρόνια του...

Αγρότες: «Συνεχίζονται οι κινητοποιήσεις» – Η απόφαση του συντονιστικού Νίκαιας εν όψει Σερρών

Την Πέμπτη συνεδριάζει στον Λευκώνα Σερρών η Πανελλαδική Επιτροπή...

Στεγαστικό: Όλο το σχέδιο για περισσότερα και φθηνότερα ενοικιαζόμενα σπίτια

Νέα δέσμη μέτρων που αναμένεται να υλοποιηθούν τους πρώτους...