Μεγάλη προσοχή! Πώς οι απατεώνες του διαδικτύου αδειάζουν λογαριασμούς – Τι δεν πρέπει να κάνετε ποτέ

Οι απατεώνες έχουν εξελίξει τεχνολογικά τις μεθόδους τους και ξεγελούν εύκολα ανυποψίαστους πολίτες, ενώ στο στόχαστρο βάζουν και παιδιά. Σαν γενικό κανόνα δεν θα πρέπει ποτέ να βάζουμε τους τραπεζικούς μας κωδικούς ό,τι κι αν λέει το mail που παραλάβαμε!

Μεγάλη προσοχή! Πώς οι απατεώνες του διαδικτύου αδειάζουν λογαριασμούς – Τι δεν πρέπει να κάνετε ποτέ

Μεγάλη προσοχή πρέπει να δείξουν οι πολίτες, καθώς μπορεί από την μία στιγμή στην άλλη οι τραπεζικοί τους λογαριασμοί να κάνουν… φτερά.

μH νέα διαδεδομένη ηλεκτρονική απάτη τρομάζει

Επίδοξοι διαδικτυακοί απατεώνες έχουν ρημάξει λογαριασμούς ανυποψίαστων πολιτών αποσπώντας τους μεγάλα χρηματικά ποσά!

«Έχουν το χαρακτήρα του επείγοντος, προσποιούνται μια κρατική οντότητα ή τράπεζα, συνήθως εκεί μας προτρέπουν να κινηθούμε γρηγορά έτσι ώστε να μην σκεφτούμε αρκετά. Φανταστείτε έναν άνθρωπο που βιάζεται, να καταθέτει τα στοιχεία του, στη συνέχεια υποκλέπτουν και προσπαθούν να κλέψουν χρήματα» δηλώνει στο MEGA ο Βασίλης Παπακώστας.

Καλπάζει το «ηλεκτρονικό ψάρεμα»

Ο χρήστης λαμβάνει το ακόλουθο e-mail, από λογαριασμό που υποδύεται την ταυτότητα μιας τράπεζας.

«Αγαπητέ πελάτη, Έχουμε τοποθετήσει προσωρινά ένα κλείδωμα στην κάρτα σας! Οι πληρωμές και οι αναλήψεις σε μετρητά μέσω διαδικτύου δεν μπορούν να γίνουν έως ότου επιλυθεί αυτό το ζήτημα. Επιβεβαιώστε τις πληροφορίες σας εντός των επόμενων 48 ωρών».

Σε περίπτωση που το θύμα πατήσει το link, μεταφέρεται σε έναν ιστότοπο το οποίο ζητάει από τον χρήστη να καταχωρήσει προσωπικά δεδομένα όπως το username και τον κωδικό πρόσβασης, στη συνέχεια οι επιτήδειοι έχουν πλήρη έλεγχο του λογαριασμού ηλεκτρονικής τράπεζας και μπορούν να πραγματοποιήσουν οικονομικές συναλλαγές με αποτέλεσμα ακόμα και την αφαίρεση όλου του χρηματικού ποσού.

«Κανένας δεν θα μας ζητήσει να κάνουμε επιβεβαίωση των στοιχείων εισόδου διαδικτυακά, εάν νομίζουμε ότι κάτι είναι αρκετά αληθοφανές ..καλό είναι να κάνουμε ένα τηλέφωνο και να μην προβούμε σε τέτοια ενέργεια» πρόσθεσε ο κ. Παπακώστας.

Οι καταναλωτές θα πρέπει να προσέξουν αν το email που έχουν λάβει εμπεριέχει κάποια γραμματικά λάθη, καθώς και αν το όνομα του αποστολέα έχει κάποιους ασυνάρτητους χαρακτήρες.

Ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές πέφτουν θύμα της απάτης του νέου ηλεκτρονικού ψαρέματος, και η προληπτική ενημέρωση για θέματα ηλεκτρονικής ασφαλείας είναι απαραίτητη, ώστε οι πολίτες να μην πέφτουν θύματα επίδοξων απατεώνων.

Τα σχόλια είναι κλειστά.