Οι «κερδισμένοι» του τουρισμού – Ποιοι «ποντάρουν» στις αυξημένες αφίξεις

Ημερομηνία:

«Ώθηση» στις πωλήσεις και τον τζίρο τους, από τις αφίξεις τουριστών κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, αναμένουν μία σειρά από κλάδοι της οικονομίας που σχετίζονται με τον τουρισμό, όπως η εστίαση και το λιανεμπόριο αλλά και επιμέρους κλάδοι των τροφίμων, όπως των αναψυκτικών, της μπύρας, των εμφιαλωμένων νερών και των παγωτών.

Την ίδια στιγμή και οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ ετοιμάζονται, ενόψει καλοκαιριού, να δώσουν τη «μάχη των νησιών», «ποντάροντας» στη δυναμική που δίνει η αυξημένη τουριστική κίνηση. Κάτι άλλωστε που αποτυπώνεται και στις σημαντικές επενδύσεις που υλοποιούν τα τελευταία χρόνια για την ανάπτυξη των δικτύων τους στις νησιωτικές περιοχές της χώρας.

Στον κλάδο του λιανεμπορίου, ο οποίος τους πρώτους μήνες του έτους κινήθηκε με υποτονικούς ρυθμούς, οι επαγγελματίες, ειδικά των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, προσδοκούν ανάκαμψη του τζίρου τους, τους καλοκαιρινούς μήνες λόγω των τουριστικών αφίξεων. Ενδεικτικά, άλλωστε, της σύνδεσης λιανεμπορίου και τουρισμού είναι όσα ανέφερε ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ, Γιώργος Καρανίκας μιλώντας στο «Future of Retail 2024», εξηγώντας πως το 15% της ταξιδιωτικής δαπάνης κατευθύνεται στο εμπόριο και συγκεκριμένα, το 9% στο γενικό εμπόριο και το υπόλοιπο 6% στον κλάδο των τροφίμων.

Μεγάλες προσδοκίες από τις αφίξεις τουριστών, έχει παραδοσιακά και ο κλάδος της εστίασης, κυρίως στις τουριστικές περιοχές της χώρας, στις οποίες τους καλοκαιρινούς μήνες ο τζίρος αυξάνεται κατακόρυφα, δίνοντας στους επαγγελματίες «ανάσα» για το σύνολο του έτους. Αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη του ΙΝΣΕΤΕ, η ποσοστιαία συμβολή του κλάδου της εστίασης στην ελληνική τουριστική δραστηριότητα ανέρχεται στο 18%.

Σημαντική τέλος είναι η «ώθηση» που δίνει ο τουρισμός σε επιμέρους κλάδους των τροφίμων. Σε αναψυκτικά, εμφιαλωμένο νερό, μπύρες και παγωτά, οι πωλήσεις των οποίων επηρεάζονται από την εποχικότητα, τις υψηλές θερμοκρασίες και την αυξημένη κατανάλωση, τα πλάνα των επιχειρήσεων εστιάζουν στη στρατηγική τους κατά τους καλοκαιρινούς μήνες κυρίως σε ό,τι αφορά το κανάλι της επιτόπιας κατανάλωσης.https://www.cnn.gr/

Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

«Αιμορραγεί» ο κλάδος του τουρισμού και επισιτισμού

*Για εκρηκτικό μείγμα κυβερνητικής αναλγησίας και εργοδοτικής παραβατικότητας κάνει...

Ελαιόλαδο: Κατρακυλά η τιμή του, από τα...

Οι υψηλές τιμές του ελαιολάδου είχαν δώσει αποφασιστική ώθηση...

«Αιμορραγεί» ο κλάδος του τουρισμού και επισιτισμού

*Για εκρηκτικό μείγμα κυβερνητικής αναλγησίας και εργοδοτικής παραβατικότητας κάνει...

Ελαιόλαδο: Κατρακυλά η τιμή του, από τα...

Οι υψηλές τιμές του ελαιολάδου είχαν δώσει αποφασιστική ώθηση...
politika-kritis-header-ad
VAVOULAS GROUP 728×90
politika-kritis-ad
DOLE Μπανάνες 300Χ250
CANALE 300X250
politika-kritis-ad

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Δήμος Ηρακλείου:Αντιδήμαρχος Υπηρεσίας για το Σαββατοκύριακο 12 και 13 Ιουλίου

O Αντιδήμαρχος Γιώργος Καραντινός θα είναι o Αντιδήμαρχος Υπηρεσίας...

Στο… πόδι όλο το Ρέθυμνο για το φεστιβάλ του 3×3 Basketball

Σο πόδι και συνάμα με τα χέρια σηκωμένα ...

Δήμος Αγίου Νικολάου:Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην οδό Κ. Σφακιανάκη

Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον Άγιο Νικόλαο την Δευτέρα 14...

Καιρός: Η πρώτη πρόγνωση για τον Αύγουστο – Τι έρχεται μετά τον καυτό Ιούλιο;

Πόσες πιθανότητες υπάρχουν για καύσωνα τον Αύγουστο σύμφωνα με...