Παράταση έως τέλος Φεβρουαρίου για τα τέλη κυκλοφορίας

Ημερομηνία:

Χρονική «ανάσα» δύο μηνών για την εξόφληση των τελών κυκλοφορίας του 2024, αποφάσισε, σύμφωνα με πληροφορίες, να δώσει ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης.

Συγκεκριμένα οι ιδιοκτήτες οχημάτων έχουν το περιθώριο να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας έως τις 29 Φεβρουαρίου 2024 ενώ η προθεσμία λήγει κανονικά στις 31 Δεκεμβρίου 2023.

Η δίμηνη παράταση αφορά και όσους σχεδίαζαν να καταθέσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας των αυτοκινήτων τους για να αποφύγουν την πληρωμή των τελών. Θα έχουν τώρα περιθώριο για δύο μήνες να κυκλοφορούν κανονικά τα οχήματά τους, καλυπτόμενοι από την παράταση αλλά το αργότερο έως τις 29 Φεβρουαρίου 2024 θα πρέπει να προχωρήσουν σε ψηφιακή ακινησία του οχήματός τους για να μην έρθουν αντιμέτωποι με πρόστιμα.

Όσοι θέλουν να θέσουν σε ακινησία το όχημα τους θα πρέπει να υποβάλλουν δήλωση μέσω της πλατφόρμας της ΑΑΔΕ «myCAR». Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν είναι τα εξής:

  • Συνδέεστε στην εφαρμογή με τους κωδικούς Taxisnet.
  • Επιλέγετε ή καταχωρείτε τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος που επιθυμείτε να θέσετε σε ψηφιακή ακινησία
  • Καταχωρείτε τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής, την οδό και τον αριθμό.
  • Δηλώνετε υπεύθυνα τον χώρο στάθμευσης, ο οποίος πρέπει να είναι ιδιόκτητος, ενοικιασμένος ή παραχωρημένος.
  • Υποβάλετε την αίτησή σας και εάν είστε μοναδικός ιδιοκτήτης το σύστημα σας δίνει αριθμό αίτησης και σας ενημερώνει ότι το όχημα έχει τεθεί σε ψηφιακή ακινησία. Στην περίπτωση που υπάρχουν συνιδιοκτήτες, ενημερώνονται για το αίτημά σας, το οποίο θα πρέπει να εγκρίνουν για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Η εξόφληση των τελών κυκλοφορίας γίνεται με ψηφιακό τρόπο μέσω της ΑΑΔΕ , με κωδικούς taxisnet ή και χωρίς με τη συμπλήρωση του ΑΦΜ και του αριθμού κυκλοφορίας του οχήματος.

Η παράταση που θα ανακοινωθεί δεν επηρεάζει όσους μεταβιβάζουν οχήματα εντός του χρονικού διαστήματος της παράτασης. Για να ολοκληρωθεί η μεταβίβαση θα πρέπει να καταβληθούν προηγουμένως τα τέλη κυκλοφορίας του έτους εντός του οποίου λαμβάνει χώρα η μεταβίβαση αυτή. Για παράδειγμα, εάν ένα όχημα μεταβιβαστεί στις 5 Ιανουαρίου 2024 θα πρέπει να εξοφληθούν τα τέλη κυκλοφορίας του 2024 καθώς είναι αδύνατη η μεταβίβαση της κυριότητας αυτοκινήτου οχήματος, εάν δεν καταβληθούν προηγουμένως τα τέλη κυκλοφορίας του έτους εντός του οποίου λαμβάνει χώρα η μεταβίβαση αυτή.

Πηγή: ΟΤ

Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

Άνοιξε η πλατφόρμα για νέες αιτήσεις στο...

Επαναλειτουργεί η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Επιδόματος Παιδιού Α21, προκειμένου...

«e-honey»: Ψηφιακό «μάτι» στο μέλι – Πρόστιμα...

Νέα ψηφιακή πλατφόρμα θα καταγράφει την παραγωγή, τις εισαγωγές,...

Άνοιξε η πλατφόρμα για νέες αιτήσεις στο...

Επαναλειτουργεί η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Επιδόματος Παιδιού Α21, προκειμένου...

«e-honey»: Ψηφιακό «μάτι» στο μέλι – Πρόστιμα...

Νέα ψηφιακή πλατφόρμα θα καταγράφει την παραγωγή, τις εισαγωγές,...
politika-kritis-ad
politika-kritis-ad

Share post:

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Δήμος Καντάνου-Σελίνου : Προσωρινό κλείσιμο Φαραγγιού Αγίας Ειρήνης λόγω των έντονων βροχοπτώσεων

Π𝚸𝚶𝚺𝛀𝚸𝚰𝚴𝚶 𝚱𝚲𝚬𝚰𝚺𝚰𝚳𝚶 𝚽𝚨𝚸𝚨𝚪𝚪𝚰𝚶𝚼 𝚨𝚪𝚰𝚨𝚺 𝚬𝚰𝚸𝚮𝚴𝚮𝚺 𝚲𝚶𝚪𝛀 𝚻𝛀𝚴 𝚬𝚴𝚻𝚶𝚴𝛀𝚴 𝚩𝚸𝚶𝚾𝚶𝚷𝚻𝛀𝚺𝚬𝛀𝚴 ...

Δήμος Γόρτυνας:Αγιασμός στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Αγίων Δέκα

Με χαμόγελα, αισιοδοξία και ευχές για μια γόνιμη και...

9ο Φεστιβάλ Τέχνης στο Ρέθυμνο

9ο Φεστιβάλ Τέχνης Ν.Σ. 2026 (9th N.S. Art Festival...