Το 50% των ξενοδοχείων θα παραμείνουν κλειστά!

Πολυτελείς μονάδες στην λίστα ....

Το 50% των ξενοδοχείων θα παραμείνουν κλειστά !

Την απόφαση, ότι θα παραμείνουν κλειστά ακόμα κι εμβληματικά ξενοδοχεία σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, έχει λάβει το 50% των ξενοδόχων. Τι περιμένουν οι ελληνικές αεροπορικές εταιρείες για να ξαναρχίσουν πτήσεις.

Οι μισοί Έλληνες ξενοδόχοι είναι αποφασισμένοι ότι ακόμα κι αν αρθούν τα μέτρα για τον κορονοϊό ή δοθεί λύση στα αιτήματά τους για εργασιακά και υγειονομικά κριτήρια, δεν θα ανοίξουν τα ξενοδοχεία τους, επειδή αυτό είναι ασύμφορο οικονομικά, ενώ θέτει σε κίνδυνο την υγεία των εργαζομένων. Το υπόλοιπο 50% των ξενοδόχων, θα αποφασίσει στο τέλος Μαΐου.

Ώρες αγωνίας για τους φορείς του τουρισμού, καθώς, ενώ πλησιάζει η καλοκαιρινή σεζόν, το τοπίο εξακολουθεί να παραμένει «θολό». Τα μισά ξενοδοχεία της χώρας θα παραμείνουν κλειστά, με απόφαση που έχουν ήδη λάβει οι ιδιοκτήτες τους, ενώ την ίδια στιγμή ανασφάλεια επικρατεί και στις αεροπορικές εταιρείες, που σε αναμονή επαναφοράς στην κανονικότητα, ζητούν να λάβουν οικονομική στήριξη για την επιβίωσή τους.

Όσο τα αιτήματα των ξενοδόχων για εργασιακά και υγειονομικά κριτήρια παραμένουν ανεκπλήρωτα, τόσο η λίστα με τα ξενοδοχεία που δεν θα ανοίξουν θα μεγαλώνει. Έτσι, ενώ το 50% των ξενοδόχων έχει ήδη λάβει απόφαση ότι δεν θα λειτουργήσουν τα τουριστικά τους καταλύματα τη φετινή σεζόν, το υπόλοιπο 50% είναι ακόμα αναποφάσιστο και θα αποφασίσει στα τέλη Μαΐου.

Αεροπορικές εταιρείες

Εν τω μεταξύ, οι εθνικές αεροπορικές εταιρείες, περιμένοντας να λάβουν το πράσινο φως για να ξεκινήσουν τις πτήσεις τους από και προς το εξωτερικό, με πιθανή ημερομηνία έναρξης τον Ιούλιο, ζητούν κι αυτές από την πλευρά τους, ανάλογη μεταχείριση με αυτή που έχουν οι αεροπορικές εταιρείες άλλων προηγμένων αγορών.

Ζητούν δηλαδή οικονομική στήριξη, για να μην βρεθούν αντιμέτωπες με πιθανή χρεωκοπία. Με το ενδεχόμενο της χρεωκοπίας, η Air France μόλις έλαβε το πράσινο φως, για να λάβει πακέτο κρατικής διάσωσης ύψους 7 δισ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Το πακέτο αυτό προέρχεται από τη γαλλική κυβέρνηση και η αεροπορική επιδιώκει επιπλέον 2 έως 4 δισ. ευρώ από την Ολλανδία.

Τα σχόλια είναι κλειστά.