Ηράκλειο : Robots “προσγειώθηκαν” στη Γραμματεία Τακτικών Εξωτερικών Ιατρείων (ΤΕΙ) του ΓΝ ΒΕΝΙΖΕΛΕΙΟΥ!

Ημερομηνία:

Για πρώτη φορά στα Ελληνικά νοσοκομειακά χρονικά, ένα νοσοκομείο και συγκεκριμένα το ΓΝ ΒΕΝΙΖΕΛΕΙΟ, εφαρμόζει ηλεκτρονικό σύστημα εξυπηρέτησης πολιτών στη γραμματεία των εξωτερικών ιατρείων, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση.

Ο πολίτης μέσω ειδικά διαμορφωμένων ηλεκτρονικών διαδραστικών μηχανών, μπορεί να εξυπηρετηθεί, χωρίς να χρειάζεται να περιμένει στην ουρά της γραμματείας.

Αντίστοιχα συστήματα υπάρχουν εδώ και καιρό στο τραπεζικό σύστημα (τα γνωστά ATMs) ή στα αεροδρόμια και εξυπηρετούν πλήθος κόσμου, αλλά ποτέ δεν είχαν εφαρμοστεί σε νοσοκομειακό χώρο, καθώς είναι ιδιαίτερα εξειδικευμένος.

Οι ηλεκτρονικές αυτές μηχανές, κάνουν ακριβώς την ίδια εργασία με τα στελέχη της γραμματείας ΤΕΙ, ήτοι:

κράτηση ραντεβού
επικύρωση υπάρχοντος ραντεβού
υπεράριθμη επίσκεψη σε ιατρείο, μετά από παραπομπή ιατρού.
Μέσω των εν λόγω συστημάτων, που προστίθενται επικουρικά στην υπάρχουσα γραμματεία ΤΕΙ, ο πολίτης μπορεί να εξυπηρετηθεί 24 ώρες το 24 ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, γρήγορα, με ασφάλεια και χωρίς να χρειασθεί ανθρώπινη παρέμβαση, από στελέχη του νοσοκομείου. Το μόνο που απαιτείται είναι να γνωρίζει το ΑΜΚΑ του, το οποίο να είναι καταχωρημένο στο πληροφοριακό σύστημα του νοσοκομείου.

Το ΓΝ ΒΕΝΙΖΕΛΕΙΟ είναι το πρώτο και το μόνο νοσοκομείο αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, που εφαρμόζει τέτοιου είδους σύστημα και μάλιστα χωρίς ιδιαίτερο κόστος, καθώς το software κατασκευάσθηκε από στελέχη του Νοσοκομείου.

Όπως κάθε καινοτομία έτσι και αυτή δεν θα υλοποιούνταν αν δεν υπήρχε στόχος, όραμα, μεράκι και ομαδική προσπάθεια από πλήθος εμπλεκόμενων τμημάτων.

Η Διοίκηση ευχαριστεί και συγχαίρει:

Την Υπ/νση Πληροφορικής, που χωρίς κόστος για το νοσοκομείο υλοποίησε το λογισμικό για το εν λόγω σύστημα και συντόνισε το όλο εγχείρημα.
Το Τμήμα Γραμματείας Τακτικών Εξωτερικών Ιατρείων και τον προϊστάμενο του κο Λιναρδάκη Γεώργιο, που πίστεψε στο όραμα και βοήθησε ουσιαστικά το “όραμα να γίνει πράξη”.
Το τμήμα ποιότητας, που επέβλεψε το όλο έργο και βοήθησε με τις παρατηρήσεις της να βελτιωθεί το inteface μεταξύ χρήστη και μηχανής.
Την Δ/νση Τεχνικής Υπηρεσίας, για τις ηλεκτρολογικές παρεμβάσεις που απαιτούνταν.
Η Διοίκηση στοχεύει στην επέκταση του και σε άλλα τμήματα (πχ τμήμα επειγόντων περιστατικών), ώστε να προάγει την εξυπηρέτηση των πολιτών, χωρίς να απαιτηθούν πρόσθετοι ανθρώπινοι πόροι.

Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

Λέμβος με 37 μετανάστες έφθασε στους Καλούς...

Ανάμεσά τους τρεις γυναίκες και ένα ανήλικο κορίτσι –...

Οι ιπτάμενοι Άγιο Βασίληδες επισκέπτονται και φέτος...

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου στις...

Λέμβος με 37 μετανάστες έφθασε στους Καλούς...

Ανάμεσά τους τρεις γυναίκες και ένα ανήλικο κορίτσι –...

Οι ιπτάμενοι Άγιο Βασίληδες επισκέπτονται και φέτος...

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου στις...
politika-kritis-header-ad
VAVOULAS GROUP 728×90
politika-kritis-ad
CANALE 300X250
politika-kritis-ad

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Τι αλλάζει στις πιλοτές πολυκατοικιών: Ποιος έχει δικαίωμα στάθμευσης

Οι αλλαγές στη νομοθεσία για το πάρκινγκ στην πιλοτή. Η...

Το Άστρο της Βηθλεέμ δεν είναι μύθος: Τι υποστηρίζει επιστήμονας της NASA, ποια είναι η εξήγηση

Μελέτη που δημοσιεύτηκε σε αστρονομικό περιοδικό συνδέει το βιβλικό...

Λέμβος με 37 μετανάστες έφθασε στους Καλούς Λιμένες

Ανάμεσά τους τρεις γυναίκες και ένα ανήλικο κορίτσι –...

Οι ιπτάμενοι Άγιο Βασίληδες επισκέπτονται και φέτος τους μικρούς νοσηλευόμενους στο ΠαΓΝΗ

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου στις...