Μήνυμα Περιφερειάρχη Κρήτης Στ. Αρναουτάκη για την Ημέρα Μνήμης για τον Ποντιακό Ελληνισμό

Ημερομηνία:

Η 19Η Μάϊου είναι Ημέρα Μνήμης για τον Ποντιακό Ελληνισμό. Ως Περιφέρεια Κρήτης, τιμούμε τη μνήμη των εκατοντάδων χιλιάδων θυμάτων, που εξοντώθηκαν με βίαιο τρόπο και αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν, οριστικά, τα πατρογονικά τους εδάφη. Οι χιλιάδες νεκροί εκείνη της περιόδου μας υπενθυμίζουν, πως ο αγώνας για το σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της ελευθερίας και της αυτοδιάθεσης των λαών είναι διαρκής.

Τονίζουμε, επίσης, τη μεγάλη προσφορά των Ελλήνων του Πόντου, οι οποίοι συνεισέφεραν σε μεγάλο βαθμό στην οικονομική, κοινωνική και πολιτιστική ανάπτυξη της Ελλάδας. Οι Έλληνες του Πόντου διατηρούν μέχρι σήμερα αναλλοίωτα τα στοιχεία της παράδοσης και του πολιτισμού τους στην Κρήτη και σε κάθε περιοχή της Ελλάδας.

Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

Τα παιδιά μαθαίνουν να αναγνωρίζουν και να...

Πρόγραμμα εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης Περιφέρειας Κρήτης «Είσαι οι άλλοι/άλλες...

Μεταναστευτικό: Υπαναχώρηση Πλεύρη για την κλειστή δομή...

Ο υπουργός Μετανάστευσης ζήτησε στη διαδικτυακή σύσκεψη με την...

Τα παιδιά μαθαίνουν να αναγνωρίζουν και να...

Πρόγραμμα εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης Περιφέρειας Κρήτης «Είσαι οι άλλοι/άλλες...

Μεταναστευτικό: Υπαναχώρηση Πλεύρη για την κλειστή δομή...

Ο υπουργός Μετανάστευσης ζήτησε στη διαδικτυακή σύσκεψη με την...
politika-kritis-header-ad
VAVOULAS GROUP 728×90
politika-kritis-ad
CANALE 300X250
politika-kritis-ad

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Συντάξεις: Νέα διάταξη αναγνωρίζει έως και 10 έτη- Ποιοι βγαίνουν κερδισμένοι, παραδείγματα ΠΗΓΗ: workenter.gr

Τι πρέπει να κάνουν οι ασφαλισμένοι Χιλιάδες ασφαλισμένοι που είχαν...

Ξεκίνησαν τα πρώτα «ραβασάκια» της ΑΑΔΕ για τα ανασφάλιστα οχήματα

Τι έδειξαν οι πρώτοι έλεγχοι για τα ανασφάλιστα οχήματα. Τα...

Τα παιδιά μαθαίνουν να αναγνωρίζουν και να αποδέχονται τη διαφορετικότητα

Πρόγραμμα εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης Περιφέρειας Κρήτης «Είσαι οι άλλοι/άλλες...