Άλλο ένα χρυσό βραβείο για την τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης – Tourism Awards 2019

Άλλο ένα χρυσό βραβείο για την τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης – Tourism Awards 2019 . Ο Τουρισμός γιόρτασε …..

Ο Τουρισμός γιόρτασε για ακόμη μια φορά και η Κρήτη βγήκε νικήτρια. Οι καλύτεροι του ελληνικού Tουρισμού παρευρέθηκαν, την Τρίτη 9 Απριλίου, στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, για την απονομή των Tourism Awards 2019.

Η Κρήτη, με την στρατηγική της παρουσία στα social media, με μεθοδική δουλειά, καινοτόμες και έξυπνες ιδέες, ποιότητα και άρτιο καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, κατάφερε να κερδίσει, μέσω των λογαριασμών “Incredible Crete” σε Instagram και Facebook, στην κατηγορία “Digital & Technology”, το χρυσό βραβείο “Social Media Presence” για την Προβολή της Περιφέρειας Κρήτης στα Κοινωνικά Δίκτυα.

Το βραβείο παρέλαβε ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού, Μιχάλης Βαμιεδάκης, ο οποίος δήλωσε μεταξύ άλλων πως: «Η ολοκληρωμένη καμπάνια προβολής της Περιφέρειας Κρήτης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κέρδισε τις εντυπώσεις, με βασικό πρωταγωνιστή την κρητική φιλοξενία, τον Πολιτισμό, τη γαστρονομία, τα προϊόντα και κυρίως τους ανθρώπους της.

Στα πλαίσια της στρατηγικής μας, μέσω των social media καταφέρνουμε να προσεγγίσουμε στοχευμένα σε όλο τον κόσμο το συγκεκριμένο κοινό, που ενδιαφέρεται ξεχωριστά για κάθε κατηγορία Τουρισμού και να αναδείξουμε τα μοναδικά πλεονεκτήματα του νησιού μας.

Το βραβείο αυτό είναι το επιστέγασμα των θετικών σχολίων που αποκομίζουμε συνεχώς διαδικτυακά. Το brand name της Κρήτης την ταξιδεύει και πάλι στην «πρώτη θέση» σε όλο τον κόσμο».

Σημειώνεται ότι τα Tourism Awards διοργάνωσε το Hotel & Restaurant της Boussias Communications, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ, της Marketing Greece και του ΞΕΕ.

Βιβλιοθήκη του Ελληνικού Τουρισμού

Στην τελετή ανακοινώθηκε επίσης η σύσταση της Βιβλιοθήκης του Ελληνικού Τουρισμού, η οποία θα δίνει τη δυνατότητα σε κάθε ενδιαφερόμενο να μελετήσει πετυχημένα case studies επιχειρήσεων και φορέων του κλάδου και να αντλήσει έμπνευση για να διαμορφώσει ή να εξελίξει τις δικές του πρωτοβουλίες.

Η βιβλιοθήκη εγκαινιάζεται την επόμενη εβδομάδα με 12 case studies πρωτοβουλιών που βραβεύτηκαν στα Tourism Awards 2019 και θα εμπλουτίζεται σε εβδομαδιαία βάση από τη δημοσιογραφική ομάδα του Hotel & Restaurant, με στόχο να περιλαμβάνει σύντομα δεκάδες δράσεις από διαφορετικούς τύπους επιχειρήσεων και φορέων.

Τα σχόλια είναι κλειστά.