Ρέθυμνο: Η απάντηση του Δήμου στο δημοσίευμα των ΄΄Παραπολιτικών Κρήτης΄΄ για το σύστημα Seatrac για ΑΜΕΑ

Με αφορμή το πρόσφατο σχόλιό σας για το σύστημα Seatrac, το οποίο, όπως γνωρίζετε μια και σας αποστείλαμε σχετικό Δελτίο Τύπου, επανεγκαταστάθηκε σε νέα, ασφαλέστερη από άποψη επιρροής του από έντονες καιρικές συνθήκες, θέση, λειτουργεί κι εξυπηρετεί με επάρκεια το σκοπό του: την εξυπηρέτηση των συνανθρώπων μας με Αναπηρία και τη πρόσβασή τους στην παραλία και τη θάλασσα.

To σύστημα εμφάνισε μια σύντομη δυσλειτουργία, η οποία αποκαταστάθηκε άμεσα από τον ανάδοχο εργολάβο, χωρίς κόστος για το Δήμο Ρεθύμνης και τους δημότες του.

Κάθε βλάβη του συστήματος ή ζημιά από καιρικά φαινόμενα, διορθώνεται από τον εργολάβο αφού περιλαμβάνεται στις συμβατικές του υποχρεώσεις, ως εκ τούτου, ευχαριστούμε τον συντάκτη του άρθρου, αλλά δεν χρειαζόμαστε την προσφερόμενη βοήθειά του.

Εκτός αν διαθέτει τεχνικό υποστήριξης διαθέσιμο επί 24ώρου βάσεως για να επεμβαίνει ακριβώς τη στιγμή που προκαλείται κάποια τεχνική βλάβη είτε λόγω καιρικών συνθηκών, είτε του ίδιου του συστήματος, είτε εξαιτίας ανθρώπινης παρέμβασης.

Από πλευράς Δήμου Ρεθύμνης πάντως υπάρχει πρόβλεψη συντήρησής του, σε συνεργασία με τον ανάδοχο εργολάβο ο οποίος παρεμβαίνει άμεσα.

Λυπόμαστε που ταλαιπωρήθηκε ο συμπαθέστατος συμπολίτης μας και κατανοούμε την απογοήτευσή του, που δεν κατάφερε να γευτεί τις υπηρεσίες που προσφέρει η σύγχρονη αυτή υποδομή, η οποία εξασφαλίστηκε από το Δήμο Ρεθύμνης ακριβώς για την εξυπηρέτηση συνανθρώπων μας με Αναπηρία.

Θα εντείνουμε ωστόσο την προσοχή μας ώστε να προλαμβάνουμε ει δυνατόν ανάλογα περιστατικά ή να αποκαθίστανται το ταχύτερο δυνατόν οι όποιες ζημιές, προκειμένου να συνεχίσει το Ρέθυμνο να πρωτοπορεί στην παροχή υψηλών υπηρεσιών και διευκολύνσεων στα ΑμεΑ, όπως εμπράκτως έχει αποδείξει ότι πράττει ως σήμερα.

Από το Δήμο Ρεθύμνου

Τα σχόλια είναι κλειστά.