Β. Διγαλάκης: «Σημαντικό εργαλείο διδασκαλίας, ανάπτυξης δεξιοτήτων και εξοικείωσης με τις επιστήμες η εκπαιδευτική ρομποτική»

Ημερομηνία:

Τον Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 15 Μαΐου στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Χανίων, με τη συμμετοχή δεκάδων μαθητών, ενόψει του Πανελλήνιου Διαγωνισμού, ο οποίος θα διεξαχθεί στα τέλη Μαΐου, στην Αθήνα, παρακολούθησε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον ο βουλευτής Χανίων της ΝΔ Βασίλης Διγαλάκης.

Ο κ. Διγαλάκης εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη συμμετοχή, ενημερώθηκε από τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς για τις εργασίες που υπέβαλαν στον διαγωνισμό, τους συνεχάρη για τις προσπάθειες και την αφοσίωσή τους και επισήμανε ότι «η εκπαιδευτική ρομποτική συνιστά σημαντικό εργαλείο διδασκαλίας, ανάπτυξης δεξιοτήτων και εξοικείωσης με τις επιστήμες της Φυσικής, των Μαθηματικών, της Τεχνολογίας και της Μηχανικής, που οφείλουμε να αξιοποιήσουμε στην εκπαιδευτική διαδικασία. Σε αυτό συνηγορεί η μεγάλη ανταπόκριση και το αυξημένο ενδιαφέρον που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας για την εκπαιδευτική ρομποτική, όπως και οι συμμετοχές και οι διακρίσεις στους σχετικούς διαγωνισμούς».

Ο τέως Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφέρθηκε στα οφέλη από την ενασχόληση με την εκπαιδευτική ρομποτική, λέγοντας ότι τα παιδιά μαθαίνουν με ευχάριστο τρόπο, μέσα από το παιχνίδι, ξεκινώντας μάλιστα από το Νηπιαγωγείο, εξοικειώνονται με τον προγραμματισμό και τις νέες τεχνολογίες, αναπτύσσουν δεξιότητες, μαθαίνουν να συνεργάζονται και να λειτουργούν ομαδικά, καλλιεργούν τη διαθεματικότητα και τη διεπιστημονικότητα και διδάσκονται τα μαθηματικά, μέσω πρακτικής άσκησης και όχι με αφηρημένο τρόπο.

Ο κ. Διγαλάκης τόνισε ακόμα ότι το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων προχωρά σε άμεση υλοποίηση έργου, προϋπολογισμού 30 εκατ. ευρώ, για την προμήθεια εξοπλισμού ρομποτικής και STEM στα σχολεία, χρηματοδοτούμενου από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Πρόκειται για περισσότερα από 177.000 σετ ρομποτικής, για παιδιά 4-15 ετών Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου, προσαρμοσμένα ανά ηλικιακή ομάδα – μαθησιακές ανάγκες. Τα σετ ρομποτικής αποτελούνται από δομικά στοιχεία/τμήματα εξοπλισμού, καθώς και το σχετικό λογισμικό, που επιτρέπουν την κατασκευή και τον προγραμματισμό, διαμορφώνοντας ένα ολοκληρωμένο project. Συνοδεύονται, επιπλέον, από υποστηρικτικό εκπαιδευτικό υλικό για εκπαιδευτικούς και μαθητές, για τη βέλτιστη αξιοποίησή του κατά τη μαθησιακή διαδικασία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εκπαιδευτική ρομποτική έχει ενταχθεί στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα των σχολείων από τη φετινή σχολική χρονιά μέσω των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, σε Νηπιαγωγείο, Δημοτικό και Γυμνάσιο, ενώ προβλέπεται και στοχευμένη επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις καινοτόμες αυτές διδακτικές μεθόδους.

Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

Ενεργειακή αναβάθμιση του 9ου Δημοτικού Σχολείου Χανίων...

Την ένταξη του έργου «Ενεργειακή Αναβάθμιση 9ου Δημοτικού Σχολείου...

Ε Π.Κ.Κρητης : “Τοπική επιχείρηση, ηλεκτρικών ειδών,δείχνει...

Ένα μεγάλο ευχαριστώ, από την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών...

Ενεργειακή αναβάθμιση του 9ου Δημοτικού Σχολείου Χανίων...

Την ένταξη του έργου «Ενεργειακή Αναβάθμιση 9ου Δημοτικού Σχολείου...

Ε Π.Κ.Κρητης : “Τοπική επιχείρηση, ηλεκτρικών ειδών,δείχνει...

Ένα μεγάλο ευχαριστώ, από την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών...
politika-kritis-header-ad
VAVOULAS GROUP 728×90
politika-kritis-ad
DOLE Μπανάνες 300Χ250
CANALE 300X250
politika-kritis-ad

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Ύπνος: Η επιστήμη πίσω από τους εφήβους που ξενυχτούν και τους άγρυπνους ηλικιωμένους

Προηγμένο μαθηματικό μοντέλο αποκωδικοποιεί την επιστήμη του ύπνου και...

Ερευνα με ελληνική σφραγίδα ανοίγει νέο δρόμο στη μάχη με τον καρκίνο

«Τα ευρήματα της έρευνας μας θα μπορούσαν να αποτελέσουν...

Από το 2027 οι φορολογικές δηλώσεις θα υποβάλλονται αυτόματα – Τι αλλάζει για Ε1, Ε2 και Ε3

Το myDATA αλλάζει τα πάντα. Σε πλήρως αυτοματοποιημένη διαδικασία θα...