Η Ελλάδα η μόνη χώρα στην ΕΕ που πέτυχε 50% μείωση των θανατηφόρων τροχαίων

Ημερομηνία:

Η Ελλάδα ήταν η μόνη χώρα της ΕΕ που πέτυχε το στόχο μείωσης των θανατηφόρων τροχαίων σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50% το 2020 σε σχέση με το 2010. Η βελτίωση του οδικού δικτύου, η ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού στα σύγχρονα αυτοκίνητα και η αύξηση του επιπέδου της οδηγικής κουλτούρας οδήγησε στη μείωση του αριθμού των θανατηφόρων τροχαίων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) στην Ελλάδα το 2020, σημειώθηκαν 54 θάνατοι από τροχαία ατυχήματα ανά εκατομμύριο κατοίκους, δηλαδή μειώθηκαν πάνω από το μισό (54%) συγκριτικά με το 2010 (113 θάνατοι). Έτσι η χώρα μας ξέφυγε από την προτελευταία θέση των πιο επικίνδυνων οδηγικά χωρών και βρέθηκε 8 θέσεις πιο πάνω, αφήνοντας πίσω της την Κροατία, τη Λιθουανία, την Πολωνία, τη Βουλγαρία, τη Λετονία και τη Ρουμανία.

Θεαματική άνοδο σημείωσε η χώρα μας και σχετικά με την ποιότητα του οδικού δικτύου το οποίο βελτιώθηκε σε μεγάλο βαθμό, καθώς υπάρχουν αυτοκινητόδρομοι που διασχίζουν όλη την Ελλάδα, ενώ κατασκευάζονται αρκετοί ακόμη οδικοί άξονες που θα ανεβάσουν περισσότερο τα επίπεδα ασφαλείας.

Στην Ευρώπη τους ασφαλέστερους δρόμους το 2020 τους είχε η Σουηδία με μόλις 20 θανάτους από τροχαία ανά εκατομμύριο κατοίκους, με την πρώτη τριάδα να συμπληρώνει η Μάλτα και η Δανία, με 21 και 28 θανάτους αντίστοιχα. Η Ισπανία βρέθηκε στην 4η θέση με 29 θανάτους, λίγο πιο πίσω βρέθηκε η Ιρλανδία μαζί με την Ολλανδία με 30 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκους, στην 7η θέση ήταν η Γερμανία με 33 θανάτους, ενώ την πρώτη οκτάδα συμπλήρωσε η Σλοβενία με 38 θανάτους.

Από την άλλη στις τρεις τελευταίες θέσεις βρέθηκε η Ρουμανία που έχει τις χειρότερες επιδόσεις στην Ευρώπη με 85 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκους, η Λετονία με 73 θανάτους και η Βουλγαρία με 67 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκους.

Όσον αφορά την χώρα μας, αναμένεται περαιτέρω ενίσχυση της οδικής ασφάλειας μέσω του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας για την περίοδο 2021-2030 που βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και έχει ως απώτερο στόχο τη μείωση των θανατηφόρων τροχαίων κατά 50% έως το 2030.https://www.amna.gr/

Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

Σχολεία 2025: Πότε ανοίγουν – Η ώρα...

Σχολεία: Το πρώτο κουδούνι για τη νέα χρονιά θα...

Το πακέτο Μητσοτάκη από την 89η ΔΕΘ:...

Ο πρωθυπουργός σημείωσε πως πυρήνας της πολιτικής είναι πως...

Σχολεία 2025: Πότε ανοίγουν – Η ώρα...

Σχολεία: Το πρώτο κουδούνι για τη νέα χρονιά θα...

Το πακέτο Μητσοτάκη από την 89η ΔΕΘ:...

Ο πρωθυπουργός σημείωσε πως πυρήνας της πολιτικής είναι πως...
politika-kritis-header-ad
VAVOULAS GROUP 728×90
politika-kritis-ad
DOLE Μπανάνες 300Χ250
CANALE 300X250
politika-kritis-ad

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Δήμος Μαλεβιζίου:Πλημμύρισε με κόσμο η πλατεία Μιχ Κατσαμάνη στη συναυλία των Πυξ Λαξ

Αφιερωμένη στο Μαλεβιζιώτη χορό και την κρητική μουσική το...

Δήλωση Λευτέρη Αυγενάκη για τα μέτρα που ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός στη ΔΕΘ

«Η φετινή Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης σηματοδοτεί μια νέα αφετηρία...

Κυριάκος Μητσοτάκης: Live η συνέντευξη Τύπου στη ΔΕΘ

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης απαντά σε όλα τα κρίσιμα ερωτήματα,...