Απίστευτες καταγγελίες γονέων και εκπαιδευτικών παραγόντων για τις συμπεριφορές διευθύντριας Γυμνασίου στην Αχαΐα, που φέρεται να επιβάλλει υποτιμητικές και ιδιαίτερα σκληρές τιμωρίες για μαθητές και μαθήτριες που προβαίνουν σε ατόπημα.
Όπως αναφέρει το https://pelop.gr/apisteftes-syberifores-apo-ekpaideftiko-stelechos-tis-achaias-mathites-gonatizoun-me-entoli-tis-gymnasiarchou/ , η διευθύντρια φέρεται να βάζει μαθητές να γράψουν σαν τιμωρία τη φράση «τον κουτό και τον χωριάτη ξένη έννοια τον τρώει», όταν κάνουν κάποιο ατόπημα ενώ τους βάζει παράλληλα να ζητούν γονατιστοί συγγνώμη.
Σύμφωνα με το τοπικό μέσο ενημέρωσης, τα παραπάνω έχουν καταγραφεί από τις αρμόδιες Αρχές της εκπαίδευσης ενώ έχει συσταθεί και φάκελος ο οποίος πριν από τις εορτές του Πάσχα εστάλη στο υπουργείο Παιδείας χωρίς μέχρι στιγμής να έχει υπάρξει καμία αντίδραση. Μάλιστα προ των εορτών, οι καταγγελίες των γονέων είχαν φιλοξενηθεί σε ΜΜΕ αλλά πέραν του πρόσκαιρου ενδιαφέροντος του υπουργείου, δεν υπήρξε συνέχεια.
«Από την πλευρά μας έχουμε πράξει όλα όσα προβλέπονται ξεκινώντας από συστάσεις και ακολούθως σε κλήσεις για εξηγήσεις. Όλο το υλικό που συγκεντρώσαμε το παραπέμψαμε για περαιτέρω διερεύνηση στην Περιφερειακή Διεύθυνση της Εκπαίδευσης όσο και στο υπουργείο Παιδείας απ’ όπου περιμένουμε τις σχετικές ενέργειες» ανέφερε σε δηλώσεις της στην εφημερίδα «Πελοπόννησος» η διευθύντρια της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας Ευγενία Πιερρρή.
Όπως προκύπτει από τις αναφορές σχολικών παραγόντων αλλά και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων παρά το ότι έγιναν προσπάθειες για να διορθώσει τη συμπεριφορά της φέρεται να συνεχίζει τα «παιδαγωγικά ατοπήματα, αυθαιρεσίες και διοικητικές παρατυπίες».
Όπως αναφέρεται μεταξύ άλλων στην καταγγελία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων: «Η κ… κάνει καθημερινά ψυχολογικό εκβιασμό στους μαθητές. Γράφει προσβλητικά σημειώματα σε παιδιά αποκαλώντας τα ”χωριάτες”, τους μειώνει και τους κάνει να νιώθουν άβολα. Βάζει τιμωρία στα παιδιά να γράψουν 20 φορές το κείμενο: ”Τον κουτό και τον χωριάτη ξένη έννοια τον τρώει”. Ζητά από τους γονείς να υπογράψουν χαρτί ”πώς δεν έχουν πρόβλημα με τη διευθύντρια και ότι είναι εξαιρετική εκπαιδευτικός”».
kataggelia.jpg
Ενδεικτικά είναι επίσης και τα όσα έχουν καταγράψει στις αναφορές τους εκπαιδευτικοί παράγοντες. Παραθέτουμε απόσπασμα της αναφοράς σχολικών παραγόντων οι οποίοι πήγαν για να ελέγξουν την αλήθεια ή μη των καταγγελιών, στην οποία σημειώνεται «…απευθυνθήκαμε στη διευθύντρια του σχολείου κ…προκειμένου να μας ενημερώσει σχετικά. Η ίδια μας ενημέρωσε ότι κατά τη διάρκεια του μαθήματος χημείας (διδάσκουσα η κ…) ένας μαθητής διέκοψε το μάθημα και ρώτησε την καθηγήτρια τι ύψος έχει. Οταν η καθηγήτρια ενημέρωσε τη διευθύντρια για το περιστατικό, εκείνη ζήτησε από τον μαθητή να γονατίσει μπροστά στην καθηγήτρια και να ζητήσει συγγνώμη… Οταν επισημάναμε στη διευθύντρια ότι το ”γονάτισμα” των μαθητών / τριών δεν συνιστά παιδαγωγικό μέτρο, αντέδρασε έντονα λέγοντας τα εξής: ”Δεν γονατίζουμε στα Αγια των Αγίων;”, ”το γονάτισμα όχι μόνο θα το εφαρμόσω, αλλά και θα καθαρίζω και ένα κρεμμύδι ταυτόχρονα, ώστε να βλέπω και δάκρυα”. Διαπιστώσαμε ότι οποιαδήποτε περαιτέρω παρέμβασή μας στο ζήτημα αυτό με δεδομένη την εκρηκτική και προσβλητική απέναντί μας αντίδραση της διευθύντριας δεν είχε κανέναν νόημα».
timoria.jpg