Κρήτη : Μανώλης Κεφαλογιάννης: «Η κατασκευή του ΒΟΑΚ έργο πρώτης προτεραιότητας για την οδική ασφάλεια και την ανάπτυξη της Κρήτης

Ημερομηνία:

«Η κατασκευή του ΒΟΑΚ έργο πρώτης προτεραιότητας για την οδική ασφάλεια και την ανάπτυξη της Κρήτης».

Ο Μανώλης Κ. Κεφαλογιάννης κατέθεσε ερώτηση προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τη δυνατότητα πρόσθετης χρηματοδότησης της ολοκλήρωσης της μελέτης και της κατασκευής του ΒΟΑΚ. Ενός εμβληματικού και αναγκαίου έργου για την Κρήτη που θα συμβάλλει στην ανάπτυξη του νησιού και κυρίως θα ελαχιστοποιήσει τα συνεχή τροχαία ατυχήματα που έχουν ως τραγικό απολογισμό την απώλεια ή τους βαρύτατους τραυματισμούς εκατοντάδων ανθρώπινων ζωών.

Αναλυτικά η ερώτηση:
«Ο εκσυγχρονισμός των οδικών δικτύων της περιφέρειας της Κρήτης παραμένει εδώ και πολλά χρόνια ένα μεγάλο ζητούμενο. Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ) μήκους 313 χιλιομέτρων που μελετήθηκε και κατασκευάστηκε στις δεκαετίες του ’60 και του ’70 δεν καλύπτει σήμερα τόσο τις μεγάλες και διαρκώς αυξανόμενες ροές εκατομμυρίων Ελλήνων και ξένων τουριστών που επισκέπτονται και επιλέγουν το νησί για τις διακοπές τους ετησίως όσο και τις ανάγκες των κατοίκων της Κρήτης για την ασφαλή μεταφορά τους αλλά και τη διακίνηση των τοπικών προϊόντων στο πλαίσιο της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Η ανάγκη κατασκευής ενός σύγχρονου κλειστού και ασφαλούς αυτοκινητόδρομου καθίσταται επιτακτική λόγω και των συχνών θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων που έχουν συμβεί στον υφιστάμενο δρόμο με τραγικό απολογισμό την απώλεια ή το βαρύ τραυματισμό πολλών κατοίκων ή επισκεπτών του νησιού.

Λόγω της αδιαφορίας της προηγούμενης κυβέρνησης στην Ελλάδα ο ΒΟΑΚ σήμερα είναι κυριολεκτικά στον «αέρα» καθώς αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν ούτε μελέτες χάραξης ούτε περιβαλλοντικές μελέτες για το έργο.

Η αναβάθμιση και ο εκσυγχρονισμός του οδικού δικτύου της Κρήτης με την κατασκευή και την ολοκλήρωση του ΒΟΑΚ και του επαρχιακού δικτύου θα ενώσει και θα συνδέσει ολόκληρη την Κρήτη κυρίως με τις πύλες εισόδου (λιμάνια, αεροδρόμια) συμβάλλοντας δραστικά στην ανάπτυξη του νησιού και στην ασφαλή διακίνηση τόσο των μόνιμων κατοίκων όσο και των επισκεπτών.

1.
Ποιες πιστώσεις και από ποια ευρωπαϊκά προγράμματα μπορούν να διατεθούν για την ταχύτερη δυνατή ανάθεση της μελέτης και κατασκευής των έργων βελτίωσης και εκσυγχρονισμού του Βορείου Οδικού Άξονα Κρήτης;
2.
Τι προβλέπεται από το πρόγραμμα Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης;

3. Ποιες πιστώσεις και από ποια ευρωπαϊκά ταμεία μπορούν να διατεθούν για έργα οδικής ασφάλειας στον υφιστάμενο άξονα;»

Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

Διαμαρτύρονται οι δήμαρχοι Αμαρίου, Αγίου Βασιλείου και...

Τι αναφέρουν σε κοινή δήλωσή τους. Την στήριξή τους στο...

Ακυρώθηκε η συνάντηση των Κρητικών αγροτοκτηνοτρόφων με...

Λίγες ώρες πριν από τη συνάντηση στο Μέγαρο Μαξίμου,...

Διαμαρτύρονται οι δήμαρχοι Αμαρίου, Αγίου Βασιλείου και...

Τι αναφέρουν σε κοινή δήλωσή τους. Την στήριξή τους στο...

Ακυρώθηκε η συνάντηση των Κρητικών αγροτοκτηνοτρόφων με...

Λίγες ώρες πριν από τη συνάντηση στο Μέγαρο Μαξίμου,...
politika-kritis-header-ad
VAVOULAS GROUP 728×90
politika-kritis-ad
CANALE 300X250
politika-kritis-ad

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

ΕΟΔΥ: Χιλιάδες πολίτες από δάγκωμα σκύλου στο νοσοκομείο το 2023

Σχεδόν τέσσερις στις δέκα περιπτώσεις αφορούσαν ασθενείς με πολλαπλά...

ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ: Περισσότερα από 116 εκατομμύρια ευρώ σε κέρδη μοίρασε τον Νοέμβριο

Μεγάλα κέρδη σε χιλιάδες νικητές μοιράζει κάθε μέρα το...