Στην κυκλοφορία το τμήμα Γούρνες – Χερσόνησος

Στην κυκλοφορία το τμήμα Γούρνες – Χερσόνησος .

Υπό καταρρακτώδη βροχή, δόθηκε σήμερα στην κυκλοφορία το τμήμα Γούρνες – Χερσόνησος του ΒΟΑΚ παρουσία, του Υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη.

Παρουσία του Περιφερειάρχη Κρήτης και συνοδευόμενος από στελέχη του ΟΑΚ ο Υπουργός σε δηλώσεις τόνισε ότι τα εγκαίνια του συγκεκριμένου έργου, αλλά και του δρόμου Ηράκλειο – Μεσαρά, θα γίνουν από τον ίδιο τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα.

Πρόκειται για ένα έργο ύψους 50 εκατ. ευρώ, το οποίο βρισκόταν σε εξέλιξη τους τελευταίους μήνες.

Το κομμάτι μήκους 9 χλμ. του ΒΟΑΚ έχει κατασκευαστεί στα πρότυπα ενός σύγχρονου ευρωπαϊκού αυτοκινητοδρόμου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, στηθαίο και ΛΕΑ.

Σήμερα παραδίδουμε στην κυκλοφορία το έργο, όμως δεν είναι τα εγκαίνια. Τα εγκαίνια θα γίνουν από τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα μαζί με το δρόμο της Μεσαράς, τη γέφυρα στον Αποσελέμη και μαζί με ολοκληρωμένο το φράγμα το υδραγωγείο και τον αγωγό στον Αποσελέμη. Ο πρωθυπουργός θα είναι εδώ για να κάνει τις ευχάριστες ανακοινώσεις και για το υπόλοιπο οδικό δίκτυο αλλά και τα αναπτυξιακά έργα της Κρήτης» είπε ο κ. Σπίρτζης που σε ότι αφορά το δρόμο της Μεσαράς εξήγησε ότι το χρονοδιάγραμμα τηρείται και παρά το γεγονός ότι οι καιρικές συνθήκες δεν είναι οι βέλτιστες, το έργο θα στις 25 Απριλίου θα έχει ολοκληρωθεί.

«Παρακολουθούμε μέρα με την ημέρα τις εργασίες και αυτές είναι σύμφωνες με το χρονοδιάγραμμα που έχουμε θέσει. Επομένως θα καλέσουμε το Λευτέρη Αυγενάκη και όσους έχουν κινδυνολογήσει για το έργο και την απένταξή του στα εγκαίνια» είπε ο κ. Σπίρτζης. Το τμήμα του δρόμου που δόθηκε στην κυκλοφορία, σήμερα, είναι μήκους 9 χλμ, που αποτελεί τμήμα του ΒΟΑΚ και κατασκευάστηκε στα πρότυπα ενός σύγχρονου ευρωπαϊκού αυτοκινητοδρόμου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, στηθαίο και ΛΕΑ.

«Είναι ένα τμήμα του ΒΟΑΚ που ταλαιπώρησε τους κρητικούς και τους επισκέπτες μέχρι την παράδοση του. Να θυμίσω ότι μέχρι το 2015 που παραλάβαμε, η απορρόφησή του ήταν μηδενική και υπήρχαν τεχνικές δυσκολίες ιδιαίτερα με τη νέα γέφυρα που έγινε» σημείωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών που διευκρίνισε ότι για την ολοκλήρωση του έργου υπήρξε στενή συνεργασία με την Αρχαιολογία, ενώ και η εργοληπτική εταιρεία όπως τόνισε, συμπληρώνοντας ότι απομένει να γίνουν δύο κόμβοι και τα έργα φύτευσης.

«Είναι ένα έργο που δείχνει ότι αυτό που έχουμε δεσμευτεί σε σχέση με τις απορροφήσεις που πρέπει να έχουμε και στο ότι τιμούμε κάθε ευρώ του Έλληνα πολίτη, γίνεται πράξη» είπε ο υπουργός Μεταφορών από το Ηράκλειο, ο οποίος αναφέρθηκε και στην γέφυρα Χαμεζίου, λέγοντας ότι είναι μια ιστορική γέφυρα για τις κατασκευές της Ευρώπης.

«Θα γράψουμε βιβλίο. Είναι πραγματικά για το βιβλίο Γκίνες. Μια γέφυρα να έχει κατασκευαστεί 15 χρόνια κατά το ήμισυ, να έχει πρόβλημα με δύο ή τρεις εργολαβίες και να ολοκληρώνεται τώρα μετά από πολύ μεγάλη ταλαιπωρία των κρητικών» διευκρίνισε ο κ. Σπίρτζης που απάντησε και σε ερωτήματα σε σχέση με την Περιφερειακή Ενότητα Λασιθίου και τις αντιδράσεις σχετικά με το αίτημα τους για τον ΒΟΑΚ από τον ‘Αγιο Νικόλαο μέχρι την Παχιά ‘Αμμο και τη Σητεία: «Προφανώς οι φορείς δεν ήταν ενήμεροι γι’ αυτά που έχουμε σχεδιάσει να κάνουμε. Για εμάς ο ΒΟΑΚ και το οδικό δίκτυο της Κρήτης είναι ένα ενιαίο έργο. Αυτά που είχαμε δεσμευθεί υλοποιούνται. Είμαστε σε διαγωνιστική διαδικασία για τις δύο φάσεις, από τα Καστέλι Χανίων μέχρι την Χερσόνησο, από τη Χερσόνησο μέχρι την Νεάπολη, από την Νεάπολη μέχρι τον ‘Αγιο Νικόλαο. Η δέσμευση που είχαμε ήταν ότι θα γίνουν οι μελέτες -και η στρατηγική μελέτη- και θα συνεχιστούν οι μελέτες και στο Νομό Λασιθίου, προκειμένου να έχουμε ώριμα έργα» πρόσθεσε ο Χρήστος Σπίρτζης που δήλωσε ότι είναι βέβαιος πως « ο Γιάννης Δραγασάκης θα καταφέρει να εντάξουμε στην χρηματοδότηση μέχρι την Παχιά ‘Αμμο. Είναι ένας σχεδιασμός που θα ανακοινώσει ο πρωθυπουργός στην επίσκεψή του».

Σε ότι αφορά το φανάρι που είναι τοποθετημένο στα Μεγάλα Χωράφια, προκειμένου να εκτελείται η κυκλοφορία των οχημάτων σε σημείο που ο δρόμος έχει καταρρεύσει, ο κ. Σπίρτζης τόνισε:

«Έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες όπως με ενημέρωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΚ. Τις παραλαμβάνουν αυτή την εβδομάδα και θα τις στείλουν στο υπουργείο, οπότε στη συνέχεια οι διαδικασίες θα είναι πάρα πολύ γρήγορες, προκειμένου να ξεκινήσει η αποκατάσταση και η ταλαιπωρία που έχουν υποστεί οι πολίτες για να έχουν προσβασιμότητα», ενώ διευκρίνισε ότι:

«Δεν θα πάμε να κάνουμε πασαλείμματα, ούτε θα πάμε να κάνουμε έργα που στην επόμενη νεροποντή πάλι θα έχουμε αντίστοιχο κλείσιμο. Έχουμε μελέτες, έχουμε προγραμματίσει να είναι σε δύο φάσεις οι αποκαταστάσεις. Η μία είναι η προσωρινή για να έχουμε κυκλοφορία και στις δύο κατευθύνσεις και η δεύτερη θα είναι η μόνιμη που θα γίνει το έργο όπως πρέπει. Και οι δύο θα γίνουν άμεσα» εξήγησε ο κ. Σπίρτζης που αυτή την ώρα κατευθύνεται προς το δρόμο Μεσαράς για την επίβλεψη των εργασιών.

Τα σχόλια είναι κλειστά.